Zo 15-06-2008 flanderscup vilvoorde
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
ik heb deze week ergens gelezen - vraag me niet meer waar - dat het de organisatoren gelukt was om alles op tijd rond te krijgen qua vergunningen.. t zag er blijkbaar eerst niet goed maar uiteindelijk kon alles doorgaan.
t zou me verwonderen dat de zaak nu toch geanuleerd zou zijn..
als er iemand de email van de organisatie heeft of een tel nr, gelieve eens contact te zoeken en de rest in te lichten....
t zou me verwonderen dat de zaak nu toch geanuleerd zou zijn..
als er iemand de email van de organisatie heeft of een tel nr, gelieve eens contact te zoeken en de rest in te lichten....
GOED NIEUWS!!!!! k heb zonet met de organisator gebeld (nr gevonden op forum 0474629190) en de koers gaat zondag wel degelijk door!!
de man viel bijna achterover van t verschieten... alles is reeds tot in de puntjes geregeld en morgen om zeven uur ('s morgens of 's avonds?) wordt het parcours uitgezet!!!
diegenen die nog twijfelen of meer info willen mogen hem steeds contacteren!!
de man viel bijna achterover van t verschieten... alles is reeds tot in de puntjes geregeld en morgen om zeven uur ('s morgens of 's avonds?) wordt het parcours uitgezet!!!
diegenen die nog twijfelen of meer info willen mogen hem steeds contacteren!!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ik denk dat gij graag als enige wil starten!den blitze wrote:Hoy Bikers,
Blijkbaar is deze wedstrijd geannuleerd. Weet er iemand iets meer ?
el perro diablo!! ik weet zeker dat dit zeker niet de bedoeling was van den blizeEl Perro Diablo wrote:Ik denk dat gij graag als enige wil starten!den blitze wrote:Hoy Bikers,
Blijkbaar is deze wedstrijd geannuleerd. Weet er iemand iets meer ?
wij hebben vandaag het parkoer gaan verkennen (wonen er vlakbij )en hebben niets van
linten of af-bakingen gevonden op het domein EN in de krant stond deze week een artikel om de wedstijd mischien af te lassen ....
lees ook het opnieuw ingerichte domein en moeilijk aan een vergunning raken om er door te rijden met ??????? aantal mtb'ers
mvg