Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Dit weekend met de Glen naar Heverlee gaan bollen ... was leuk parcours. Maar last gehad van m'n keel, ik had precies maar 50% zuurstof tegen anders #-o

Vandaag met de velo naar 't werk gekomen se, veel leuker dan ik had gedacht. Ik ben met met meer goesting aan het werk gegaan :drunk:

Da terrasje moeten we eens doen hé ... naar Appelsfeer of Belfort eens ? Ik stuur iedereen wel eens een mailtje deze week. =D>

Greetzzz
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Hey mannen, moest er iemand zin hebben om mee te gaan rijden we laagvlieger en ik) vertrekken van hier met de fiets naar Geraardsbergen daar pikken we de muur en de bosberg mee . Dan op adem komen op een teraske waar we een lekker mattetaartje consumeren en daarna op het gemak naar huis =D> we vertrekken om 8 uur

Greetzzzzzzzzz

Nog iemand naar Kluisbergen volgende week ???
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Van de morgen dus samen met de laagvlieger langst den dender naar Geraardbergen gefietst daar de muur beklommen dan over den bosberg en daar iets gedronken . Zo over de congoberg om dat langt de gewoone baan ( waar het ook mooi golvend lag ) naar Ninove gereden om daar terug langst den dender naar huis te fietsen . We hadden toch 101.53 km op 3:52:40 min 26.18 gem. en max 64.46 #-o

Goed gereden laagvlieger en heb me goe geamuzeerd =D>
capu_chino
Mountainbiker

Post by capu_chino »

Gun*666 wrote:Van de morgen dus samen met de laagvlieger langst den dender naar Geraardbergen gefietst daar de muur beklommen dan over den bosberg en daar iets gedronken . Zo over de congoberg om dat langt de gewoone baan ( waar het ook mooi golvend lag ) naar Ninove gereden om daar terug langst den dender naar huis te fietsen . We hadden toch 101.53 km op 3:52:40 min 26.18 gem. en max 64.46 #-o

das een dik gemiddelde met de Mmtb =D>
Ik ben zondag afgekomen (in de gietende regen!!) van geraardsbergen langs de dender tot in deiremonne en dan via de schelde naar hamme 24.7 gem. op 55km!
En op welk van de drie hellingen hebben juliie het meest afgezien,bosberg?
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Gisteren naar Wachtebeke geweest, leuk parcours toffe singletracks, was wel zeer snel parcours ondanks de modder. AVG 25,6 op 53km.
Is voor mij een record denk ik.

Ik was om 11u15 al terug in Dendermonde. Madam was content.
Nog 14 dagen werken en dan 2 maand thuis, kan ik eindelijk beginnen trainen voor Houfalize. Zal nodig zijn als ge ziet wat die mannen hierboven doen, goe bezig Gunther =D>
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

capu_chino wrote:
Gun*666 wrote:Van de morgen dus samen met de laagvlieger langst den dender naar Geraardbergen gefietst daar de muur beklommen dan over den bosberg en daar iets gedronken . Zo over de congoberg om dat langt de gewoone baan ( waar het ook mooi golvend lag ) naar Ninove gereden om daar terug langst den dender naar huis te fietsen . We hadden toch 101.53 km op 3:52:40 min 26.18 gem. en max 64.46 #-o

das een dik gemiddelde met de Mmtb =D>
Ik ben zondag afgekomen (in de gietende regen!!) van geraardsbergen langs de dender tot in deiremonne en dan via de schelde naar hamme 24.7 gem. op 55km!
En op welk van de drie hellingen hebben juliie het meest afgezien,bosberg?
Wij waren ook wel nat maar waren wel juist thuis voor de hel pas echt losbrak #-o . Persoonlijk vond ik de muur toch wel het zwaardst ben wa vroeg beginnen geven ook voor ik aan de muur was #-o maar toch nog redelijk goe boven geraakt al moest ik mijne kompaan wel laten gaan zelle =D>
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja was in orde he Gunther gisteren =D> de Gunther had het wa onderschat is normaal als je de 1ste x de muur oprijd. Hij was in de KLoosterstraat al het volle pond aan het geven.Heb hem daar wat vrijheid gegeven =P~ Om hem dan in de muur met een versnelling voorbij te gaan. Zat ook in het rood zenne. Zal de volgende keer moeten zien da hij mij er niet af rijd zenne. Als we onder de sasbrug in Gijzegem reden brak de hemel open. Wij niets gezien van de regen de kanten van G'Bergen. Als we de volgende keer gaan moeten er eens meerijden he jongens... Zondag zalt vele minder zijn ons gem in Kluisbergen met 17zal het in orde zijn denk ik. Met 18 zal ik vree content zijn. =D>
SniperKitten
Mountainbiker

Hamme

Post by SniperKitten »

Zijn er MTB'ers die het straks zien zitten den grote toer van Hamme te doen, pm - ik vertrek ts 14u/15u (+- 55 km)

Ben wel een starterke (heb zelfs nog geen deftige schoenen ;-)

PM me voor 14u thx
flaming_jakke
Mountainbiker

Re: Hamme

Post by flaming_jakke »

SniperKitten wrote:Zijn er MTB'ers die het straks zien zitten den grote toer van Hamme te doen, pm - ik vertrek ts 14u/15u (+- 55 km)

Ben wel een starterke (heb zelfs nog geen deftige schoenen ;-)

PM me voor 14u thx
Jammer dat ik het nu maar lees, had wel zin om mee te gaan. Hoe is 't geweest ?? Niet te veel geneteld op de dijkjes #-o :lol:

Ben net terug van een weekje Oostende met het gezin. Zondag kon ik het toch niet laten om een mountainbikeritje te gaan doen, er was een mountainbike toertocht in Brugge. Het was eens iets anders, veel dreven maar ook veel bosjes doorgereden, wel goeie regenvlaag over mijne kop gekregen #-o en zeggen dat het aan zee zo mooi weer was :lol:

Wat staat er dit weekend op jullie mountainbike-programma ???

Morgen ga ik waarschijnlijk naar Zottegem :bounce:
SniperKitten
Mountainbiker

Hamme

Post by SniperKitten »

Wel, groene en blauwe route liggen er tamelijk goed bij (al is het wel even opletten op het eerste stukje one track op de dijken van de blauwe route, ergens zit er een metalen paal verborgen onder het gras en was bijna mijn pedaal kwijt) de rode route... die is precies verdwenen, vind nergens nog plaatjes terug (niet aan de denstraat en ook niet aan de aansluiting op de blauwe route...)
Post Reply