Het antwoord van Specialized was dat ze deze direct willen vervangen maar dat het frame er niet meer is en ze stelden dan ook de marathon voor.Conrad wrote:Ik vind zoals de rest tot nu toe ook het vervangframe het knapste!
Alleen vind ik het jammer dat Specialized ze U niet kan aanbieden.
Hebben ze gezegd dat ze er helemaal niet meer is of dat ge lang moet wachten?
De bike is echt prachtig.
Een droombike voor mij.
Specialized Epic Expert Carbon 2008 customized (new pics 3)
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- dennisschmitz
- Mountainbiker
Post by dennisschmitz »
Mooie oplossing, vind de marathon ook mooier!
Maar je hoort het de laatste tijd inderdaad wel vaker van specialized.
Maar je hoort het de laatste tijd inderdaad wel vaker van specialized.
Ben gisteren naar de lbs geweest en heb het marathon frame gezien.
Was me dat een tegenvaller, ik vind het absoluut géén mooi frame.
Zoals je het op de site en in de catalogus ziet is het wél een mooi frame, maar in het echt is het wit eerder ivoor (geel-achtig) van kleur, als je daar dan een mooie witte vork en zadel bij zet dan steekt dat toch af hoor! Ik ben dan ook serieus teleurgesteld.
Mijn lbs gaat nu met Specialized een oplossing zoeken, hopelijk kan ik toch mijn mooi zwart frame terugkrijgen
Zoals je het op de site en in de catalogus ziet is het wél een mooi frame, maar in het echt is het wit eerder ivoor (geel-achtig) van kleur, als je daar dan een mooie witte vork en zadel bij zet dan steekt dat toch af hoor! Ik ben dan ook serieus teleurgesteld.
Mijn lbs gaat nu met Specialized een oplossing zoeken, hopelijk kan ik toch mijn mooi zwart frame terugkrijgen
- Conrad
- Mountainbiker
oela, hopelijk kan dat in orde komen.G-love wrote:Ben gisteren naar de lbs geweest en heb het marathon frame gezien.
Anders laten herspuiten?