wie van jullie heeft een hond?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Snellen Erre
Mountainbiker

Post by Snellen Erre »

El Perro Diablo wrote:nee, heeft nix met opvoeding maar met karakter te maken!)
Dat is idd wel een feit! Ook de reden waarom er hier geen stafford (of boerboel) in huis is gekomen. Ben er al jaren zot van, nu nog altijd, maar het is gewoon geen hond voor mij. :cry: Heb een tijdje gedacht dat het mogelijk was om die wel sociaal op te voeden maar dat is gewoon den aard van 't beestje...
Altijd triestig als ge die fora leest "ja maar de mijne is nu al een jaar en die kan wel met alle honden los!", een jaar later als dat beest volwassen is "mijn schattige staffie heeft de hond van de buren opgepeuzeld, hoe kan dat?"
Zit het er niet in, hebde chance (of pech 't is maar hoe ge 't bekijkt). Zit het er wel in, dan had je dat eigenlijk wel kunnen verwachten...
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

@ Snelle euh dinges:Prachtbeesten heb je daar!! Spijtig dat er eene overleden is :cry: Onze teef(Eng.Staff.Bullterr.)zit ook in slechte papieren,haar lever werkt niet meer zoals het zou moeten...Zal pijnlijk worden,voor ons en zeker de kinderen.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Image
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

Ben Johnson zijn hond geadopteerd Hubertje? :lol:
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

Handig voor u hé, kunt ge u laten trekken als ge een single-trackje terug naar boven moet stappen met uwe speci... 8)
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Mijne hond kan enkel met pups en teefjes om, de rest wil hij vermoorden.

Bij mensen is het niet echt veel beter, vrouwen, en dan enkel de knappe, en kinderen vindt hij ok, mannen die hij goed kent ook, de rest kan er maar beter afblijven.
Soms denken sommigen van, kijk, hij is kalm, duzz dat lukt wel, 10 minuten later maken ze in Troy zijn ogen dan, een foute beweging, en het is prijs.
Thuis is hij erg lief, zeker voor mijn vriendin. Zij kan aan zijn etensbak komen en zijn speelgoed afpakken, ik kan dat ook, maar niet zonder gebeten te worden.

De meesten zullen dit gedrag afkeuren, ik vind het prachtig, zo'n hond die denkt dat hij meer dan een mens is.
Wij spreken hier nooit over mijn hond, want ik ben zijn mens....
Het was een bewuste keuze, mijn volgende zal terug zoiets zijn of een bandog.
marb
Mountainbiker

Post by marb »

2 semi poedels belachelijk dus maar wel ferm gemakkelijk op gebied van
ruiven gene mm haar verliezen die.
Maar voor de rest goed voor uwen hof vol te.... :roll: euh ge verstaat mij wel he :wink:
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

Ik een golden retriever. Echt fantastisch beest.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

El Perro Diablo wrote: Thuis is hij erg lief, zeker voor mijn vriendin. Zij kan aan zijn etensbak komen en zijn speelgoed afpakken, ik kan dat ook, maar niet zonder gebeten te worden.
Nu dacht ik altijd dat jij tenminste nog de baas was over uw hond, blijkbaar toch niet...

Zou bij mij niet pakken, je moet toch altijd boven uw hond staan vind ik.

Maar goed, als jij je daarbij kan vinden. Maar ik zou me toch niet op mijn gemak voelen.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

kawa wrote:
El Perro Diablo wrote: Thuis is hij erg lief, zeker voor mijn vriendin. Zij kan aan zijn etensbak komen en zijn speelgoed afpakken, ik kan dat ook, maar niet zonder gebeten te worden.
Nu dacht ik altijd dat jij tenminste nog de baas was over uw hond, blijkbaar toch niet...

Zou bij mij niet pakken, je moet toch altijd boven uw hond staan vind ik.

Maar goed, als jij je daarbij kan vinden. Maar ik zou me toch niet op mijn gemak voelen.
Ik heb aan mijn vrouw ook nix te zeggen, denk da'k nogal onderdanig overkom....... :roll:

Op een of andere manier houd ik wel van de stress van hond/baasje spelen.....om het met Boonen zijn woorden te zeggen: "ik ben niet perfect."
Post Reply