Tom Boonen betrapt op cocaine

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

nebraz M/30j. wrote:
El Perro Diablo wrote:Volgens mij is dat Boonen/coke verhaal toch zwaar overroepen, Boonen is nu niet het uitgemergelde cokehoertje zoals die in Antwerpen aan het station rondlopen eh?
Nog een beetje geduld, alles op zijn tijd...

Wa zou die vragen voor een half uurtje?
insomniac22
Mountainbiker

Post by insomniac22 »

parring wrote:Het ergste aan de cocaïne vindt ik niet de mensen die sterven door het te gebruiken of slechte invloed op de gezondheid, met epo is dit ook zoo. Ik vindt het vooral spijtig dat er in colombia enorm veel doden vallen in de drugsmaffia dit vindt ik het meest spijtig van diene cocaïne. Voor een drugs zoals alcohol of dergelijke moeten er geen doden vallen.
Ik heb(t) hier al veel gelezen. Al dan niet domme dingen.

citaat van de dag:
"ik snuif(t) veel coca, maar ik drink(t) NOOIT -T- " !!
anno53
Mountainbiker

Post by anno53 »

Ah zo(o) is dat met de T. #-o =P~ =P~
Kermit
Mountainbiker

Post by Kermit »

El Perro Diablo wrote:Stap 1:

Breng de Boonen zachtjes aan de coke...
Uit Tom z'n nieuwe Cokeboek? :-D
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

anno53 wrote:Ah zo(o) is dat met de T. #-o =P~ =P~
Mister is ook met T, maar soms met kleine M.........en in Peking is dat dan Mistel Thee.
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

zelfs het woordenboek moet inmiddels aangepast worden:

iemand die 'een groen blaadje lust' is nu iemand die iets heeft met een 16-jarige én van tijd tot tijd een coca blaadje lust

een nieuwe uitdrukking is: 'buiten de lijntjes snuiven' dat wil zeggen: nutteloos bezig zijn

een kasseisnuiver is iemand die graag aan kasseien snuift, 't schijnt een kick te geven, vandaar dat ie daar altijd wint (o)

Image
crassus
Mountainbiker

Post by crassus »

Kr1stof wrote: Gij weet duidelijk meer!
idd.
Gaat er mee naar de gazet met uw bewijzen en zorg er persoonlijk voor da Boonen neer ga :roll:
Doet em zelf wel.
Ik kan er gewoon niet goed tegen dat er (voordien) altijd gedaan wordt alsof TB de supercleane supereerlijke kampioen is. Hijzelf deed er ook nogal aan mee.
Dat em maar niet eindigt zoals Pantani of VDB, al kon ik van die coureurs wel genieten eerlijk gezegd.
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

Erimy wrote:Trouwens, wisten jullie al dat Tommeke Boonen intussen zijn Lore heeft laten zitten (alweer). Hij heeft een nieuwe vriendin :'Sneeuwitje'.
wat een slet zeg, die heeft al iets met pinokkio:
Pinokkio en Sneeuwwitje zitten in het bos te picknicken. Pinokkio zegt: We zijn klaar. Wil je met me neuken? Sneeuwwitje antwoord: Natuurlijk!!! Ze trekken hun kleren uit. Dan gaat Sneeuwwitje op Pinokkio`s hoofd zitten. Sneeuwwitje zegt: Oke Pinokkio, nu moet je liegen!
alhoewel, mss is hij wel pinokkio...:^o
»Toen ik op de middelbare school zat, waren er al drugs in de buurt. En als ik nu ergens uitga, word ik er nog altijd mee geconfronteerd. Iederéén: drugs zijn overal te krijgen. De laatste twee jaar ben ik nauwelijks uit geweest, net om dat soort situaties te vermijden. Maar kijk: er is weer een nieuwe vettige story over Tom Boonen.»

HUMO Word je niet gek van alle roddels?

Boonen «Blijkbaar niet. Vroeger zou ik me er veel meer over opgewonden hebben; nu weet ik dat ik de mensen toch niet kan tegenhouden om achter mijn rug te roddelen. Ze doen maar: ik zal er niet trager door gaan fietsen.

»Denk na: hoe zou het komen dat ik in Qatar direct alles opkuis, dat ik in Californië snel een rit win? Kun je zoiets als je jezelf niet verzorgt in de winter? Als je foute feestjes afschuimt? Als je coke snuift en dealt? Ik dacht het niet, hè.»
http://www.humo.be/cps/rde/xchg/humo/hs ... ussel.html
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

Image

:lol:
ze beginnen weer met de bonen moppen
FantaDHrider
Mountainbiker

Post by FantaDHrider »

lol
Post Reply