Bossen en teek....

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Headshot wrote:
Hubertje wrote:Paar dagen. Was laatst de hond aant aaien en vond een enorme teek.. Wilde ze uittrekken en vond ze niet meer terug. Beest lag volgegeten in de living..

Zelf heb ik er al een paar gehad, en trek die gewoon met de tekentang voor de hond uit. Gaat betrekkelijk gemakkelijk gezien ik (in tegenstelling tot de hond en de katten) niet tegenspartel.

Verder heb ik er niet zo vaak, ik denk dat ik te hard stink.
ze verkiezen de hond zelfs boven u #-o
Hoe meer haar, hoe meer teken!
Dus de mannen of de vrouwen met berenpoten, scheren! :lol: :lol:
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Hmm, dan moet ik wel HEEL hard stinken.

Het enige rotte is dat je dan een half jaar geen bloed mag geven.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Vwalla sa, de bossen onveilig gemaakt deze namiddag ('t weer was nie goe, maar het ging toch....bossen=geen wind).
38 KM total gereden (denk 2/3 in mulle zand en modder en lange plassen, maar het was gewoon zalig)
Geen teken van teken tot nu toe
:wink:
Wel een buizerd die zich verschrokken heeft en ik ook (vloog weg 2 mt voor mijn wiel uit de varens...misschien dat hij iets gevangen had en bezig was met eten...een prachtig vogel.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Toch even mijn ervaring...

Als gast van 18 rode cirkel gehad rechterarm....Op m'n 38ste allerlei problemen links....Ben er nu blijkbaar bijna vanaf [-o<

Vader ooit serieuze kring op z'n rug gehad, erg ziek geweest....

Deze week een teek uit m'n haar gevallen in de badkamer...luste me blijkbaar niet (meer).

Vandaag een teek op het werk uit m'n haar gevallen...

Heb sinds korte tijd kippen zitten in een klein dennenbos in de tuin, zou het van daar komen ????
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Heb je huisdieren (kat/hond).....komen ook egels in de tuin ???
Egels dragen enorm veel teken tussen hun stekels (we zijn leden van het NHC van Opglabbeek) en de jongste thuis is daar vrijwilliger geweest...het is ongelooflijk hoeveel teken dat deze arme dieren dragen.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Nee, nog geen egels gezien. Maar in de tuin zitten wel ook wel wat wilde konijnen en er lopen hier een stuk of 4 katten op en af om een robbertje te vechten (of andere dingen :lol: )

En bosduiven dat er hier zitten...pffff.... :roll: Zo van die vette dikke ook...en eksters...

't Is hier soms precies een asielcentrum.....

Nu ja, ik heb wel 3 klein gasten, dus......

Moet 'k nu die ene die me die kippen geschonken heeft vermoorden of niet ? Ik zou het graag weten :)

Ah ja : langs het hok van de kippen heeft de buur vele kooien vol met allerlei vreemde eenden en ook een hangbuikvarken (of iets dergelijks, een wrattenzwijn misschien)
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

pvandebe wrote:Nee, nog geen egels gezien. Maar in de tuin zitten wel ook wel wat wilde konijnen en er lopen hier een stuk of 4 katten op en af om een robbertje te vechten (of andere dingen :lol: )

En bosduiven dat er hier zitten...pffff.... :roll: Zo van die vette dikke ook...en eksters...

Moet 'k nu die ene die me die kippen geschonken heeft vermoorden of niet ? Ik zou het graag weten :)

Ah ja : langs het hok van de kippen heeft de buur vele kooien vol met allerlei vreemde eenden en ook een hangbuikvarken (of iets dergelijks, een wrattenzwijn misschien)
gij woont bijna op een kinderboerderij geloof ik #-o
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

pvandebe wrote:Nee, nog geen egels gezien. Maar in de tuin zitten wel ook wel wat wilde konijnen en er lopen hier een stuk of 4 katten op en af om een robbertje te vechten (of andere dingen :lol: )

Dat is daar precies niet simpel wonen............. :lol:
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

lol ja, zonder er om gevraagd te hebben ook ;)

Heb 'k al verteld van die koeien in de wei aan de andere kant van de straat ? :lol:
Al goed dat ze in de wei langs ons geen meer durven zetten (ontsnappen altijd) :)
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ja lap, vanmorgen een rode vlek op mijn been. Een maandje geleden op die plek een tekenbeet gehad. Ik heb er ondertussen mss al meer dan 15 gehad, maar deze was blijkbaar niet zo goed gezind. Morgenvroeg bloed laten trekken. Hopelijk heeft dit geen invloed op mijn fietsprestaties. :(
Post Reply