Van waar zijn jullie?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- TitaTovenaar
- Mountainbiker
Post by TitaTovenaar »
afkomstig van As, maar sinds een maand getrouwd en geimigreerd naar Opoeteren
-
MC Anthony
- Mountainbiker
Post by MC Anthony »
ik ben afkomstig van (Halle-)Zoersel, maar woon tegenwoordig in het heuvelachtige Haaltert (ten zuiden van Aalst). Ik ben (bijna) 28 en onlangs begonnen met mountainbiken, en ik moet zeggen: kicking !!
Ik rij momenteel met een bescheiden Be-one'eke met niet veel speciaals op, maar droom van en spaar voor ne cube. Ik kan wel al één grote tt op mijn zeer klein palmares zetten: de regiotour "met spikes" !!! (ja, verklaar me nu maar zot, maar ge zijt beginneling voor iets he
)
Ik rij momenteel met een bescheiden Be-one'eke met niet veel speciaals op, maar droom van en spaar voor ne cube. Ik kan wel al één grote tt op mijn zeer klein palmares zetten: de regiotour "met spikes" !!! (ja, verklaar me nu maar zot, maar ge zijt beginneling voor iets he
Ik ben afkomstig uit Geel, maar woon al jaren in Herselt, met mijne neus op het Bloso-parcours, waar jammer genoeg 10 maanden per jaar niet op te rijden valt.
Maar ook Aarschot en Averbode zijn vlakbij gelukkig!
En Scherpenheuvel en het Hageland om op de baan gaan te vlammen.
Mag niet klagen van de mogelijkheden, maar wel altijd tijd te kort...
Maar ook Aarschot en Averbode zijn vlakbij gelukkig!
En Scherpenheuvel en het Hageland om op de baan gaan te vlammen.
Mag niet klagen van de mogelijkheden, maar wel altijd tijd te kort...
-
MC Anthony
- Mountainbiker
Post by MC Anthony »
ne proficiat he met uw huwelijk !TitaTovenaar wrote:afkomstig van As, maar sinds een maand getrouwd en geimigreerd naar Opoeteren