Te duur voor zowel banden als velgen/wielen.
Koop gewoon een 29'er,kan je ook met lagere bandendruk rijden.
je hebt voor 26" wielen ook heel breede bandencavani wrote:Klopt,maar dan vooral tubeless en/of Notubes.Bij een 29'er kan je ook mét biba's op lagere druk rijden (groter volume).
Post by El Perro Diablo »
Omdat het regent en ik geen zin heb om buiten te trainen, heb ik besloten deze zin maar 100x te lezen. 'k Moet zeggen dat het een goede training is, want zelfs van ene keer lezen ben ik al buiten adem.timo wrote:tis inderdaad duur das waar maar die DT's zijn mijn te duur persoonlijk zie ik die tufo's nie zo graag denk eerder aan renolds of ritchey of iets in die aard of twijfel voor velgen spaken en navan los te kopen en ze zelf laten maken
sorry voor mijn schrijf wijze en inderdaad moeten naven zijn maar ke wa last van deciletieEl Perro Diablo wrote:Omdat het regent en ik geen zin heb om buiten te trainen, heb ik besloten deze zin maar 100x te lezen. 'k Moet zeggen dat het een goede training is, want zelfs van ene keer lezen ben ik al buiten adem.timo wrote:tis inderdaad duur das waar maar die DT's zijn mijn te duur persoonlijk zie ik die tufo's nie zo graag denk eerder aan renolds of ritchey of iets in die aard of twijfel voor velgen spaken en navan los te kopen en ze zelf laten maken
Vooral de techische passages zijn de max.....maar aan "navan" moet ik toch altijd even afstappen.
Post by El Perro Diablo »