8ste Hagelandse Chrono op Zaterdag 7 juni 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

Dieter S wrote:Die afsnijders nu ook weer niet overroepen, velen van hen waren opgevers en zochten gewoon de kortste weg naar de start terug. Als ik de top van het klassement bekijk zie ik toch geen verrassingen dus overdrijf dit (hier en daar zal er wel eens ééntje een hoek afsnijden maar dat gebeurt dan meestal in de achtergrond) probleem niet.
Chapeau voor de organisatie, die bidonnen is een goed systeem en voor 10 euro krijg je heel wat waar voor je geld!! Vraagje: waarom zat de klim en het rondje in Troostenbergbos er niet in, ik veronderstel geen toelating? Ons verslag vind je op www.dc-construct-team.be
Zeg dat wel...voor 10 euro zeker waar voor je geld! Verslagje en foto's van mijn Hagelandse op http://users.poink.be/Coopman/view.php?kwd=content/e1
cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

Tis ieder jaar hetzelfde, sommige bikers die stukken afsteken, maar ik trek mij daar niks van aan.
Ik kan achteraf zonder te liegen zeggen dat ik het weeral uitgereden heb

videofilmpke op

op

http://www.bierkarboys.be
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

ik ben binnengekomen in een tijd van 3u57min wou binnen de 3u30 maar toen ik toekwam wist ik dat dit niet haalbaar was. ben dan toch nog 34ste geworden in mijn categorie (18j - 40j). En had 83.9 km op mijn tellerke. 1 maal verkeert gereden.

grtz
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

cateye wrote:Tis ieder jaar hetzelfde, sommige bikers die stukken afsteken, maar ik trek mij daar niks van aan.

videofilmpke op

op

Wel knap filmke Ivan. Zal uwe crono tijd wel heel wat langer gemaakt hebben...
cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

Fons Moors wrote:
cateye wrote:Tis ieder jaar hetzelfde, sommige bikers die stukken afsteken, maar ik trek mij daar niks van aan.

videofilmpke op

op

Wel knap filmke Ivan. Zal uwe crono tijd wel heel wat langer gemaakt hebben...
Dank U Fons
Maar ik ben toch aan het sparen voor een degelijke helmcamera en recorder, maar jouw filmkes zijn nog beter hoor !
Ik had op voorhand beslist om niet voor die chrono te gaan
Zo spaar ik mijn krachten een beetje voor de volgende uitdagingen !
Fons Moors
Mountainbiker

Post by Fons Moors »

[/quote]
Wel knap filmke Ivan. Zal uwe crono tijd wel heel wat langer gemaakt hebben...[/quote]

Dank U Fons
Maar ik ben toch aan het sparen voor een degelijke helmcamera en recorder[/quote]

Tegenwoordig doe ik het meestal met deze.
http://starcom1.be/index.php?option=com ... Itemid=136
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Fons Moors wrote:
zeg fonzieboy en geluksijzer.

Hoe zit dat eigenlijk met "het licht" in de bos ? Het valt me bijvoorbeeld op dat op het filmpeke van El Fonzo weinig echte bospassages in beeld komen, is dat door een gebrek aan licht op zo'n donkere dag als het zaterdag was ?
Fons Moors
Mountainbiker

Post by Fons Moors »

Iegienie wrote:
Fons Moors wrote:
zeg fonzieboy en geluksijzer.

Hoe zit dat eigenlijk met "het licht" in de bos ? Het valt me bijvoorbeeld op dat op het filmpeke van El Fonzo weinig echte bospassages in beeld komen, is dat door een gebrek aan licht op zo'n donkere dag als het zaterdag was ?
Ik heb ongeveer 90 min. film opgenomen. Daarbij zullen heel wat bossen in beeld komen. Echter bij de montage neem ik meestal beelden waarbij er ook andere fietsers te zien zijn. Liefst van al beelden waarbij ik ze voorbij fiets :wink: Ik hoop dat ik u ook nog ooit zo kan in beeld brengen :-D
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Fons Moors wrote:Ik heb ongeveer 90 min. film opgenomen. Daarbij zullen heel wat bossen in beeld komen. Echter bij de montage neem ik meestal beelden waarbij er ook andere fietsers te zien zijn. Liefst van al beelden waarbij ik ze voorbij fiets :wink: Ik hoop dat ik u ook nog ooit zo kan in beeld brengen :-D

Gij hebt indertijd in de coast to coast uw kans gemist. Toen ik kompleet uitgeteld me in de kant gelegd heb, omdat ik het niet zag zitten om nog 25km rechtdoor tegen wind te rijden, en toen de Koen gebeld heb. Jij en Indra hebben toen wel uitgereden, dees sissie dus niet.

Maar ik had dan weer andere dingen wel gereden, of gezwommen : ik ga die 30 waterdoorsteken op twee uur nooit vergeten. Dat zou pas filmmateriaal opgeleverd hebben !!!
Dirk Coremans
Mountainbiker

Post by Dirk Coremans »

funkstar wrote:
Geplaatst: Wo Jun 11, 2008 8:03 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Iegienie schreef:
ben juist bij onze sponsor hilset aka luc pauwels geweest. Hij deed de control van het stuk na de tweede bevoorrading. Ik vroeg hem of hij zich niet eens verdekt opgesteld had, hier of daar.

awel, ja, hij heeft dat zo nu en dan eens gedaan. is daar natuurlijk geen twee uur blijven staan, maar hij heeft niks nul nada opgemerkt. Dacht bij zichzelf : "ge moet ze eens allemeal bezig zien, tok tok tok naar beneden, vastlopen in de mud, en dan stap stap stap allemaal weer naar boven...

ik vrees dat het ganse "binnendoor" steken eigenlijk een beetje overroepen is. het gaat imho eerder over vergissingen, mensen die opgeven, en twee of drie loserkes die het wel doen. Want zeg nu zelf, wat is het verschil tussen 250ste en 235ste ? das toch zjust hetzelfde ???
Als ge dan toch binnendoor rijd , laat u dan schrappen uit den uitslag. Simpel. 250ste of 235ste, da's 15 plaatsen verschil. Het is en blijft een wedstrijd, anders moeten ze volgend jaar een gewone marathon organiseren, zonder tijdsopname en zonder nummers. Ik wil zondag in Vilvoorde tijdens de Flanderscup, ook wel elke ronde binnen door rijden, dat ik nu 10 of 20ste ben, wat is het verschil

Algemene regels
als derde puntje

Hoewel er de tijd opgenomen wordt tussen vertrek en aankomst van iedere deelnemer en hiervan achteraf een rangschikking van gemaakt wordt blijft de Hagelandse Chrono GEEN wedstrijd.
Geen wedstrijd, nummers, tijdwaarneming, rangschikking, podium, prijzen ...... GEEN WEDSTRIJD :lol: , dit is alleen maar voor organistie een handig regeltje. Hoe je het nu draait of keert het is en blijft een wedstrijd.
Post Reply