Tom Boonen betrapt op cocaine

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
parring
Mountainbiker

Post by parring »

Het ergste aan de cocaïne vindt ik niet de mensen die sterven door het te gebruiken of slechte invloed op de gezondheid, met epo is dit ook zoo. Ik vindt het vooral spijtig dat er in colombia enorm veel doden vallen in de drugsmaffia dit vindt ik het meest spijtig van diene cocaïne. Voor een drugs zoals alcohol of dergelijke moeten er geen doden vallen.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

parring wrote:Het ergste aan de cocaïne vindt ik niet de mensen die sterven door het te gebruiken of slechte invloed op de gezondheid, met epo is dit ook zoo. Ik vindt het vooral spijtig dat er in colombia enorm veel doden vallen in de drugsmaffia dit vindt ik het meest spijtig van diene cocaïne. Voor een drugs zoals alcohol of dergelijke moeten er geen doden vallen.
Uwe pc, uwe fiets, uw kleren, daar zijn allemaal spleetoogjes voor uitgezogen (daarom dat die ogen ook zo staan!), den biefstuuk die ge eet, daar is een hoop afgrijselijk dierenleed aan voorafgegaan. Hoe wakker lig je daar elke nacht van?

Als die Columbianen nix met drugs/maffia te maken willen hebben, dan moeten ze suikerriet gaan verbouwen, net als een drugsgebruiker kiezen zij ervoor omdat ze in die wereld hun boterham willen verdienen.
In den tijd van de drooglegging (da's geen spannende vrouwenbroek zo een legging!) in die America zijn er ook veel doden gevallen door de alcohol, hier vallen elk weekend veel doden door alcohol en in veel landen nog steeds door het brouwen en verhandelen ervan.

Ik blijf bij mijn standpunt: wat een drama voor een streepje poeder in Boonen zijne neus.
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

El Perro Diablo wrote:
parring wrote:Het ergste aan de cocaïne vindt ik niet de mensen die sterven door het te gebruiken of slechte invloed op de gezondheid, met epo is dit ook zoo. Ik vindt het vooral spijtig dat er in colombia enorm veel doden vallen in de drugsmaffia dit vindt ik het meest spijtig van diene cocaïne. Voor een drugs zoals alcohol of dergelijke moeten er geen doden vallen.
Uwe pc, uwe fiets, uw kleren, daar zijn allemaal spleetoogjes voor uitgezogen (daarom dat die ogen ook zo staan!), den biefstuuk die ge eet, daar is een hoop afgrijselijk dierenleed aan voorafgegaan. Hoe wakker lig je daar elke nacht van?

Als die Columbianen nix met drugs/maffia te maken willen hebben, dan moeten ze suikerriet gaan verbouwen, net als een drugsgebruiker kiezen zij ervoor omdat ze in die wereld hun boterham willen verdienen.
In den tijd van de drooglegging (da's geen spannende vrouwenbroek zo een legging!) in die America zijn er ook veel doden gevallen door de alcohol, hier vallen elk weekend veel doden door alcohol en in veel landen nog steeds door het brouwen en verhandelen ervan.
Akkoord mee!

Drama... overroepen... Misschien wel. Het lokt alleszins wel discussie uit over drugs in de sportwereld. En dat vind ik anders niet slecht.
steve
Mountainbiker

Post by steve »

pot belge he :lol:

doping zit in veel produkten , en word dagelijks gebruikt
eetlustopwekkers,astma pacienten,mensen die kanker hebben gehad krijgen steroiden.zware anorexcia pacienten krijgen anabole
en jammer genoeg komt doping in elke top sport voor zelfs in snooker!
body building en velosport staan wel op de eerste plaatsen op de dopinglijst.
het begint al bij de jeugd het doping gebruik.
jammer genoeg
Lieferschein
Mountainbiker

Post by Lieferschein »

"de drooglegging" is volgens mij een vrouwenBOEK, geen BROEK 8)
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Okay, begin dan maar al met het kweken van groenten in de eigen tuin!
Want voor elk product dat uit Azië of Zuid-Amerika komt (voeding, electronica, kledij, genotsmiddelen,...) heeft iets of iemand pijn geleden of heeft er iets of iemand zwaar moeten arbeiden met soms (in het ergste geval) de dood tot gevolg, als je dat niet ziet moet je dringend eens uit je zetel komen ofwel je naïve bril afzeten!

El Perro beschrijft het ook mooi!

Euhm ik kan me ook moeilijk voorstellen dat je na het snuiven van coke scherper gaat rijden, denk dat de negatieve gevolgen tegenover de positieve gevolgen van Coke gebruik veel zwaarder doorwegen! De drang naar meer na coke gebruik is veelal enkel en alleen de drang naar meer coke want anders wordt het geen verslaving...!

De tourorganisatie begaat weer dezelfde fout... verschillen in wie wel en wie niet, jammer vind ik! Boonen niet? Dan Schumacher ook niet want die is zelfs al 2 keer betrapt buiten competitie op amfetamines!
Maar ik vind dat geen enkele moet worden weerhouden van deelname, het gebruik was in de privé sfeer!
Allemaal jammer maar nogmaals iedere mens doet wat ie wil in z'n vrije tijd! Wat de Tour nu doet is niet enkel boonen straffen maar ook z'n ploeg en z'n ploegmaats!

Als je een deftige kijk op dit punt wil: Brice De Ruyver, die man heeft het bij het rechte eind! En ook Lefevre zegt een deel de waarheid als ie zegt dat iemand anders zijn onderzoek angstvallig wordt verzwegen ookal had die een ongeluk met vele ergere gevolgen!

En laat ons eerlijk stellen, als je ooit eens een echte drugsverslaafde hebt gezien en je ziet daarnaast Boonen ...dan schiet je in de slappe lach waar je 2 uur nadien nog niet uitbent....!

Man weer zo'n lange post, maar er zijn hier mensen die echt denken dat de wereld niet verder reikt dan net over hun eigen dorpel!
Lieferschein
Mountainbiker

Post by Lieferschein »

Hou het bondig of gebruik wat afbeeldingskes want zoveel tekst lees ik niet graag.
PS: De beste groenten komen uit Belgie (en dan nog liefst van De Mechelse Veiling) :-)
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

El Perro Diablo wrote:Volgens mij is dat Boonen/coke verhaal toch zwaar overroepen, Boonen is nu niet het uitgemergelde cokehoertje zoals die in Antwerpen aan het station rondlopen eh? Voor mij ziet die (Boonen) eruit als ne gezonde sportmens die niet verslaafd is, als hij tijdens een feestje nu een paar pintjes pakt, een lijntje snuift......wat een drama......

Ne bouwvakker die elke dag zat naar huis strompelt is echter sociaal aanvaard, maar aan wie ligt dat?

(bouwvakker is maar als voorbeeld genomen, voor ik strax 8 metsers voor mijn deur heb staan)
ge had ook facteur kunnen schrijven :lol:

ah ja ik ben facteur #-o
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

Tazie wrote:
Fry wrote:Wat is er mis met een een beetje coke? En hij heeft het immers buiten competitie genomen, dus geldt het niet als doping.
Goe bezig man

dus ik rijd geen competitie, dus ik mag coke nemen :)

Vertel dat maar eens aan die met hun BLAUWE lijnen :p

PS FRY k weet niet of je kids hebt. Stel dat je ze wel hebt en je dochter van 16 snuift ieder weekend een lijntje en laat dan met zich doen wat met zulke mensen gebeurd.

Zou je dan nog zo reageren ????

Groetjes bike ze en slaapwel
Alcohol is sociaal aanvaard en cocaine niet, dat is het enige verschil, ik veronderstel dat jij nooit een glas alcohol drinkt? (Kans is groot, hier zijn veel mensen die geen alcohol drinken) Bovendien geraak je veel makkelijker aan alcohol verslaaft dan aan cocaine.

Als boonen zich elk weekend zou zat zuipen en met den auto rijden, komt zoiets eventjes in het nieuws en daarna gedaan tenzij hij iemand zou doodrijden.

Als hij 1 keer een lijntje coke snuift, oh jee :roll:

IVM die blauwe lijnen, ik denk niet dat de politie zich gaat bezig houden met het inrekenen van mensen die 1-3 gram coke bij zich hebben of sporen hebben van gebruik. In het slechtste geval wordt een naamloos PV'tje opgesteld. Als je drugs dealt is dat wat anders, louter om het feit dat de staat geen accijnzen kan heffen op die drugs.
ghost rider
Mountainbiker

Post by ghost rider »

scottbikerke wrote:
El Perro Diablo wrote:Volgens mij is dat Boonen/coke verhaal toch zwaar overroepen, Boonen is nu niet het uitgemergelde cokehoertje zoals die in Antwerpen aan het station rondlopen eh? Voor mij ziet die (Boonen) eruit als ne gezonde sportmens die niet verslaafd is, als hij tijdens een feestje nu een paar pintjes pakt, een lijntje snuift......wat een drama......

Ne bouwvakker die elke dag zat naar huis strompelt is echter sociaal aanvaard, maar aan wie ligt dat?

(bouwvakker is maar als voorbeeld genomen, voor ik strax 8 metsers voor mijn deur heb staan)
ge had ook facteur kunnen schrijven :lol:

ah ja ik ben facteur #-o
haha, en ik nen bouvakker :d
wat tom gedaan heeft keur ik ook niet goed maar zoals hier al zoveel gezegd is , twas buiten seizoen. ;)
Post Reply