Hallo,
wegens studeriële redenen bevind ik mij vaak in Sint- Amandsberg. Probleem is dat ik nog niet echt veel leuke trainingstoerkes of gewoon ritjes ken om uit de klauwen van de huizenrijen te komen, ken. Kan iemand mij helpen? Of om samen es op pad te trekken in de omgeving?
Thanx
Omgeving Gent
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- H-rock
- Mountainbiker
- Location: Merida HFS 5500 ; Commençal VIP N+UTS 2 ; Scott Endorphin Team Issue
Thanx, Destelbergen ga k es rijden. En dat parcourke aan de Blaarmeersen is meer een Dirt parcour dan iets anders. Al die jumps :) Heb het ooit es gereden met de moving store full-suspension kennismakings dag en dat was fun. Maar om daar de hele dag op rond te crossen. Ga zoals gezegd Destelbergen proberen, maar die krijgt heel wat negatieve commentaar hier op de site.
- TJ!
- Mountainbiker
Stel je wel niet te veel voor van die routes... Heb onlangs paar keer de groene gereden. Eerste keer niet van kunnen genieten wegens te veel de juiste weg moeten zoeken. Tweede keer ging beter, omdat ik de weg kende :)
Naar 't schijnt zo de blauwe route beter aangeduid zijn, en de rode zou een absolute ramp zijn. (maar 'k spreek hier nog niet uit ervaring...)
TJ!
Naar 't schijnt zo de blauwe route beter aangeduid zijn, en de rode zou een absolute ramp zijn. (maar 'k spreek hier nog niet uit ervaring...)
TJ!
Ik rij wel graag op het parcours in Destelbergen , maar heeft weinig met MTB te maken. Inderdaad je moet het bijna uit uw hoofd weten want er ontbreken nogal, wat pijltjes. Als je alles na elkaar rijdt heb je wel 65 km of zo.
En 's winters is het na regen een afrader. En 's zomers gaan we het echte werk doen .
Ben van Gent/Sint-Amandsberg, dus als jullie eens zin hebben om wat te touren.
Binnenkort zet ik die Bloso parcoursen uit Destelbergen wel eens op mijn site als GPS- Track.
En 's winters is het na regen een afrader. En 's zomers gaan we het echte werk doen .
Ben van Gent/Sint-Amandsberg, dus als jullie eens zin hebben om wat te touren.
Binnenkort zet ik die Bloso parcoursen uit Destelbergen wel eens op mijn site als GPS- Track.
OMGEVING GENT
Ik rij wekelijks mijn tochtje.En probeer ook wat in de week te rijden.Normaal rijden we met wa gasten van het werk, maar bij de meeste is de goeste over,terwijl dat ze bij mij altijd maar groter word.
Daarrom zoek ik een mbk'r in de omgeving van GENT, om niet altijd alleen te moeten rijden.Ik ben zondag buiten mijn normale omgeving gaan biken (NIEUWRODE) en dit smaakt naar meer.Aarzel niet als ge U geroepen voelt.
Daarrom zoek ik een mbk'r in de omgeving van GENT, om niet altijd alleen te moeten rijden.Ik ben zondag buiten mijn normale omgeving gaan biken (NIEUWRODE) en dit smaakt naar meer.Aarzel niet als ge U geroepen voelt.
Ik ben blij dat er toch iemand heeft gereageerd.Ik zal jullie zeker contacteren.Zondag ga ik in Huldenberg rijden.Ik heb gehoord dat het een schoon tochtje is.Vanavond ben ik naar Gavere gereden met de fiets,en heb een paar keer de heuveltjes gedaan aan het voetbalveld,kwestie van in beweging te blijven.Misschien liefhebbers om volgende week mee te rijden of zondag ?