Omgeving Stekene-Moerbeke-De Klinge-Hulst-...
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
omgeving stekene moerkerke deklinge hulst
Beste biker, goed dat je dit voorstel doet en je mij wil ophalen in St-Niklaas station, zou wel de weg weten naar Stekene maar het is toch gemakkelijker.Thx. Ik blijf de optic wel volgen maar laat op tijd iets weten welke datum en uur je bepaalt, normaal vertrekt er om het half uur een trein vanuit Gent naar A'pen om 0.32 en 0.05 en op een twintig tal min. ben ik daar. Voorkant aan het buffet weet ik zijn. (autobus station).
omgeving stekene moerbeke de klinge hulst
beste biker, thx voor de info. Heb het gezien toen in vandaag naar berchem ging met de trein. Best is de achterkant dan. Rudy VdE.
Last edited by beethoven on Fri 20 Feb 2004 16:37, edited 1 time in total.
Vanaf volgende week start ik met 2 training in de week ipv één. Ik ga voorlopig ook nog één keer spinnen in de week en dit is op een di of een do (hangt af van vriendin die meegaat). Als mijn spinningkaart afgelopen is binnenkort dan zal ik waarschijnlijk elke di en do fietsen maar voorlopig zal ik die tweede training op een andere dag plannen.
Ik rij altijd met de mountainbike en zo'n duurtraining duurt minstens 100 min.
En dat is natuurlijk vééééél plezanter met twee dan alleen
Ik rij altijd met de mountainbike en zo'n duurtraining duurt minstens 100 min.
En dat is natuurlijk vééééél plezanter met twee dan alleen