Tom Boonen betrapt op cocaine

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Kr1stof
Mountainbiker

Post by Kr1stof »

crassus wrote:Gek dat het zolang geduurd heeft eer em betrapt is, en tis nog maar het topje van de ijsberg over zijn middelengebruik, zowel recreatief als stimulerend. Iemand zal er nog wel eens een boek over schrijven zeker :roll:
Gij weet duidelijk meer! Gaat er mee naar de gazet met uw bewijzen en zorg er persoonlijk voor da Boonen neer ga :roll:
crassus wrote:Ik vind wel dat em een schorsing verdient, al was het maar omdat in het verleden Ullrich bijvoorbeeld wel geschorst is.

Ullrich is geschorst door T-Mobile, dus door zijn eigen ploeg omdat hij in verband was gebracht met Fuentes, is toch nog wel wa erger denk!
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Kr1stof wrote:
crassus wrote:Ik vind wel dat em een schorsing verdient, al was het maar omdat in het verleden Ullrich bijvoorbeeld wel geschorst is.

Ullrich is geschorst door T-Mobile, dus door zijn eigen ploeg omdat hij in verband was gebracht met Fuentes, is toch nog wel wa erger denk!
Nee hoor, Ulrich was eerder al geschorst omdat hij in het naar huis komen van een discotheek was tegengehouden door de politie waarbij hij positief testte op cocaïne.

Overigens is Stefan Schumacher ondertussen reeds 2 maal betrapt op gebruik van hetzelfde middel en die heeft nog nooit iets van straf gekregen daarvoor #-o :evil:
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Boonen is niet welkom in de Tour de France
wo 11/06/08 - Tom Boonen mag dit jaar niet deelnemen aan de Ronde van Frankrijk. De organisatie van de Tour weert Boonen wegens zijn cocaïnegebruik. Dat heeft Christian Prudhomme, de directeur van de Tour, vandaag bekendgemaakt.

http://www.sporza.be/cm/sporza.be/wielr ... oonen_tour
Levud
Mountainbiker

Post by Levud »

crassus wrote:Gek dat het zolang geduurd heeft eer em betrapt is, en tis nog maar het topje van de ijsberg over zijn middelengebruik, zowel recreatief als stimulerend. Iemand zal er nog wel eens een boek over schrijven zeker :roll:
Dedecker, u hier? Heb u net bezig gehoord in zomer 2008, toen wist u ook allemaal pikante zaken, maar u kon ze nog niet bekend maken want anders zou het onderzoek wel eens geschaad kunnen worden. :roll:
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

Hubertje wrote:bon, mopjes in die trand hebben we al genoeg gehoord. Tijd voor wat originele.. :roll:
Vanaf 1 juli op VTM het nieuwe programma: Coken met Tom Boonen. Daar kan Piet Huysentruit een puntje, oja een lijntje kunnen aan zuigen.
Tazie
Mountainbiker

Post by Tazie »

archie bunker wrote:maar het is tenslotte maar wat coke.
MANMANMAN

De wereld is dus duidelijk om ZEEP

ONGELOOFLIJK

PS of ik moest de ironie gemist hebben
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

Wat is er mis met een een beetje coke? En hij heeft het immers buiten competitie genomen, dus geldt het niet als doping.
Tazie
Mountainbiker

Post by Tazie »

Hubertje wrote:Eerlijk, ik vond zijn 16jarig lief nog wel een heel stuk decadenter dan die coke..

Maar swat.
LOL dit is nog is een leuk topic :p

huubje ze was idd lekkerder dan een wit lijntje :p
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Misschien had dat liefke ook een lijntje om met zijn neus tussen te zitten 8) =P~
Tazie
Mountainbiker

Post by Tazie »

Fry wrote:Wat is er mis met een een beetje coke? En hij heeft het immers buiten competitie genomen, dus geldt het niet als doping.
Goe bezig man

dus ik rijd geen competitie, dus ik mag coke nemen :)

Vertel dat maar eens aan die met hun BLAUWE lijnen :p

PS FRY k weet niet of je kids hebt. Stel dat je ze wel hebt en je dochter van 16 snuift ieder weekend een lijntje en laat dan met zich doen wat met zulke mensen gebeurd.

Zou je dan nog zo reageren ????

Groetjes bike ze en slaapwel
Last edited by Tazie on Thu 12 Jun 2008 00:21, edited 2 times in total.
Post Reply