Tom Boonen betrapt op cocaine

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
balphydus
Mountainbiker

Post by balphydus »

Kr1stof wrote:
balphydus wrote:
scottbikerke wrote:Nys wordt betrapt op winnen van olympisch goud(da ist volgende) :lol: =D> #-o
Ge zit niet in het moppenhoekje hé! Als hij bij de eerste 15 zit mag em zijn beide pollekes kusse.
Amaaaai, iemand maakt een mopke en direct er zo opvliegen... :roll:
Tga hier toch over Boonen dachtek?
Jammer dat er op fora's altijd anders geinterpreteerd wordt dan je bedoeld #-o . Ik heb bmx-race gedaan in keerbergen, mijn vader heeft nys daar binnen gehaald om peter te worden van de club. Mijn stiefvader heeft hem rijles gegeven voor met zijn camper te moge rijden en hij woont vlak bij ons. Als iemand het hem gunt ben ik het wel, geloof me!

Maar het gaat hier inderdaad over boonen.
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

Ik hoop dat Tommeke eens bij een ander team gaat rijden zonder zijn 'slaafjes' Hulsmans en Steegmans, het zou hem goed doen. CSC of ploegmaat worden van 'The Moustache' bij Slipstream zou zijn imago geen slecht doen.
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Simp wrote:Ik hoop dat Tommeke eens bij een ander team gaat rijden zonder zijn 'slaafjes' Hulsmans en Steegmans, het zou hem goed doen. CSC of ploegmaat worden van 'The Moustache' bij Slipstream zou zijn imago geen slecht doen.
Maar of het imago van CSC of Slipstream dan volledig wit zal blijven....
:wink:

Ohja voor de zwartlezers: Grapje hé manne! 8)
Lieferschein
Mountainbiker

Post by Lieferschein »

op de tour zal hij niet veel potten breken.
Hij stopt toch steeds voor die witte lijn
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

bon, mopjes in die trand hebben we al genoeg gehoord. Tijd voor wat originele.. :roll:
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Wat de aso doet begrijpt niemand astana vorig jaar mag nu ni staren rabo vorig jaar met rasmus en mogen wel starten bonen nu en wat met de ploeg? ASO grootste twee zakken !
Lieferschein
Mountainbiker

Post by Lieferschein »

Hubertje wrote:bon, mopjes in die trand hebben we al genoeg gehoord. Tijd voor wat originele.. :roll:
waar wacht ge op
crassus
Mountainbiker

Post by crassus »

Gek dat het zolang geduurd heeft eer em betrapt is, en tis nog maar het topje van de ijsberg over zijn middelengebruik, zowel recreatief als stimulerend. Iemand zal er nog wel eens een boek over schrijven zeker :roll:

Ik vind wel dat em een schorsing verdient, al was het maar omdat in het verleden Ullrich bijvoorbeeld wel geschorst is.
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

da's zijn nieuwe fiets:

Image
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

De witte ridder

Quick Step 2008 het peloton in met hagelwitte truitjes.

Tom Boonen, Paolo Bettini en Gert Steegmans rijden volgend seizoen als witte ridders door het peloton. Letterlijk deze keer, want de nieuwe truitjes van Quick Step-Innergetic zijn hagelwit, met een blauwe streep en een blauw logo op de rug. 'Een ontwerp dat ik zelf heb gekozen', zegt manager Patrick Lefevere. 'De laatste tijd was er nogal veel blauw in het peloton, dus was het tijd om te veranderen. Bovendien is dat altijd goed voor de verkoop. En dat wit... tja, daar ben ik altijd al fan van geweest.':drunk:
Post Reply