Stommeke, stommeke, stommeke toch, wat snuift gij nu?bert bibber wrote:![]()
graag terug over de witte lijntjes
De moppen van tom boonen zijn reeds aan het komen
hebben jullie er ???
1 : waarom gaat tom boonen zo snel richting de finish? hij wilt als eerste de streep opsnuiven![]()
Tom Boonen betrapt op cocaine
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Tom Boonen mag niet naar de Tour! Dat is het laatste nieuwtje uit deze soap...
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Feit en ik denk dat als Quick step naar het TAS gaat, dat ASO geen been heeft om op de staan om Boonen de deelname te ontzeggen!Kr1stof wrote:Laatste nieuws: hij mag ni naar de Tour
Droevig nieuws vind ik het...
ASO is er wa van aant maken...
Ik ben het ni eens met de ASO, maar ik denk dat het TAS niets te zeggen heeft over de ASO, de ASO nodigt uit wie ze wil. (zie astana)snellebeentjes wrote:Feit en ik denk dat als Quick step naar het TAS gaat, dat ASO geen been heeft om op de staan om Boonen de deelname te ontzeggen!Kr1stof wrote:Laatste nieuws: hij mag ni naar de Tour
Droevig nieuws vind ik het...
ASO is er wa van aant maken...
Ik ben al blij dat quick step als ploeg mag starten. Het zou doodjammer geweest zijn voor devolder als hij niet zou mochtten starten.
ze weigeren hele ploegen, waarom zouden ze boonen dan niet kunnen weigeren, da's een van de redenen waarom ze gebroken hebben met het uci
'dankzij' de vrij logische niet-deelname van boonen, kan quickstep zich nu ook focussen op devolder: beide helpen zou niet mogelijk geweest zijn
feit is dat hij iets te 'cockie' werd, confer zijn uithaal naar renners in een voorjaarskoers die wilden demarreren (was voor hem een training en 't mocht niet te rap gaan), devolder excuseerde zich daar later voor, boonen niet,
hij had het in verband met volder (voor wie hij moest rijden) ook over 'die daar' (met hoofdgebaar en zonder glimlach), na de aankomst van een rit in de ronde van belgië, die volder met veel machtsvertoon won, hij raadde hem ook aan om niet te veel te willen in de ronde van frankrijk (beeld je in dat volder dat zou doen ten opzichte van hem)
en dan heb ik het nog niet over zijn streken met zijn bolide of over het feit dat hij coke snuift nadat van noppen hem al had aangewezen als 'dealer' (men hield hem daardoor in 't oog)
hoog- of overmoed komt voor de val
maar hij kan en zal zich imo, in tegenstelling met pantani & co, herpakken, omdat hij geen doping nodig heeft om dat te doen, omdat hij een goede omgeving heeft en omdat hij meer inhoud heeft dan hen
'dankzij' de vrij logische niet-deelname van boonen, kan quickstep zich nu ook focussen op devolder: beide helpen zou niet mogelijk geweest zijn
feit is dat hij iets te 'cockie' werd, confer zijn uithaal naar renners in een voorjaarskoers die wilden demarreren (was voor hem een training en 't mocht niet te rap gaan), devolder excuseerde zich daar later voor, boonen niet,
hij had het in verband met volder (voor wie hij moest rijden) ook over 'die daar' (met hoofdgebaar en zonder glimlach), na de aankomst van een rit in de ronde van belgië, die volder met veel machtsvertoon won, hij raadde hem ook aan om niet te veel te willen in de ronde van frankrijk (beeld je in dat volder dat zou doen ten opzichte van hem)
en dan heb ik het nog niet over zijn streken met zijn bolide of over het feit dat hij coke snuift nadat van noppen hem al had aangewezen als 'dealer' (men hield hem daardoor in 't oog)
hoog- of overmoed komt voor de val
maar hij kan en zal zich imo, in tegenstelling met pantani & co, herpakken, omdat hij geen doping nodig heeft om dat te doen, omdat hij een goede omgeving heeft en omdat hij meer inhoud heeft dan hen
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
't is allemaal de schuld van de reclame tegenwoordig .......taste the coke side of life
maar was het nu coke light, coke zero of het echte spul
maar was het nu coke light, coke zero of het echte spul