Geniaal. Lees peer zijn post eens hier 2 of 3 post terugbert bibber wrote:
2 : Heeft nieuwe sponser volgens Sporza: De Lijn!
Tom Boonen betrapt op cocaine
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Hij telt gewoon hé en maakt een opsomming 
Kweet wel nie of dat hij dat lang zal volhouden!
Kweet wel nie of dat hij dat lang zal volhouden!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Als ze Boonen zijn benen gaan demonteren, die wil ik wel graag voor een prijske overnemen.
Hetgeen wat ertussen hangt mss beter niet, want 'k zou nogal in afronten vallen hier in 't stad, als 't school uit is en al die 16 jarige kippen hier passeren en da spel schiet elke keer naar boven.....
Als nu Nys nog betrapt wordt op sex met de tuinkabouter, dan zijn we rond zeker?
Hetgeen wat ertussen hangt mss beter niet, want 'k zou nogal in afronten vallen hier in 't stad, als 't school uit is en al die 16 jarige kippen hier passeren en da spel schiet elke keer naar boven.....
Als nu Nys nog betrapt wordt op sex met de tuinkabouter, dan zijn we rond zeker?
Nys wordt betrapt op winnen van olympisch goud(da ist volgende)El Perro Diablo wrote:Als ze Boonen zijn benen gaan demonteren, die wil ik wel graag voor een prijske overnemen.
Hetgeen wat ertussen hangt mss beter niet, want 'k zou nogal in afronten vallen hier in 't stad, als 't school uit is en al die 16 jarige kippen hier passeren en da spel schiet elke keer naar boven.....![]()
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Je moet van die drug afblijven scottbikerkescottbikerke wrote:Nys wordt betrapt op winnen van olympisch goud(da ist volgende)El Perro Diablo wrote:Als ze Boonen zijn benen gaan demonteren, die wil ik wel graag voor een prijske overnemen.
Hetgeen wat ertussen hangt mss beter niet, want 'k zou nogal in afronten vallen hier in 't stad, als 't school uit is en al die 16 jarige kippen hier passeren en da spel schiet elke keer naar boven.....![]()
Als nu Nys nog betrapt wordt op sex met de tuinkabouter, dan zijn we rond zeker?![]()
![]()
Ge zit niet in het moppenhoekje hé! Als hij bij de eerste 15 zit mag em zijn beide pollekes kusse.scottbikerke wrote:Nys wordt betrapt op winnen van olympisch goud(da ist volgende)El Perro Diablo wrote:Als ze Boonen zijn benen gaan demonteren, die wil ik wel graag voor een prijske overnemen.
Als nu Nys nog betrapt wordt op sex met de tuinkabouter, dan zijn we rond zeker?![]()
![]()
grapje he mannenbalphydus wrote:Ge zit niet in het moppenhoekje hé! Als hij bij de eerste 15 zit mag em zijn beide pollekes kusse.scottbikerke wrote:Nys wordt betrapt op winnen van olympisch goud(da ist volgende)El Perro Diablo wrote:Als ze Boonen zijn benen gaan demonteren, die wil ik wel graag voor een prijske overnemen.
![]()
a ja en ik gok op top 10
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Denk ook wel dat Sven top 10 gaat rijden als hij vlak voor de start te weten komt dat zijn vrouw altijd bij mij zit.
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Hij heeft genoeg aan uwen hond ze PerroEl Perro Diablo wrote:Denk ook wel dat Sven top 10 gaat rijden als hij vlak voor de start te weten komt dat zijn vrouw altijd bij mij zit.