alle info is welkom
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
-
Ilse Despriet
- Mountainbiker
-
Old Skool
- Mountainbiker
- Location: Geconverteerde oude citybike (RIP) / Speci Rockhopper Disc / Salsa El Mariachi (29'er rigid mudbike)
Fietsen Lesy in izegem:
Bulls, specialized, Ridley
Met een beperkt budget zal hij (Kris tenminste) je richting Bulls uitsturen (ofwel een specialized rockhopper aanraden)
Fietsen Jowan in Ruien:
Specialized, Scott, Stevens, Cannondale
Ook leuke huurfietsen bij Jowan
mss een tip: Dit weekend zijn der Batjes in Izegem. Lesy staat der ook altijd met een stand waarin hij showroommodellen aan een prijsje verkoopt. Normaal staat der nog een 2 tal fietsenboeren (waarvan 1 met granville), maar over hun kan ik me niet uitspreken.
Volgende week (of de week daarop) is het van hetzelfde in Roeselare (voor de lokale fietsboeren zoals cyclorama dan).
In Vichte, op de weg naar kluisbergen is der nog een mega grote fietsboer waar ge koopjes kunt doen (Mega-cycle of zo)
Bulls, specialized, Ridley
Met een beperkt budget zal hij (Kris tenminste) je richting Bulls uitsturen (ofwel een specialized rockhopper aanraden)
Fietsen Jowan in Ruien:
Specialized, Scott, Stevens, Cannondale
Ook leuke huurfietsen bij Jowan
mss een tip: Dit weekend zijn der Batjes in Izegem. Lesy staat der ook altijd met een stand waarin hij showroommodellen aan een prijsje verkoopt. Normaal staat der nog een 2 tal fietsenboeren (waarvan 1 met granville), maar over hun kan ik me niet uitspreken.
Volgende week (of de week daarop) is het van hetzelfde in Roeselare (voor de lokale fietsboeren zoals cyclorama dan).
In Vichte, op de weg naar kluisbergen is der nog een mega grote fietsboer waar ge koopjes kunt doen (Mega-cycle of zo)
-
Ilse Despriet
- Mountainbiker
Post by Ilse Despriet »
Kan iemand me zeggen welk budgetik moet voorzien om een fiets te kopen; die degelijk is voor een beginner maar dat ik volgend jaar nog geen nieuwe moet kopen?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
-
pieter mels
- Mountainbiker
- Location: cannondale scalpel team replica & Van nicholas astraeus
Post by pieter mels »
iets deftig waar je een lange tijd mee voorruit kan denk aan een 800 euro en meer is meegenomen
-
Old Skool
- Mountainbiker
- Location: Geconverteerde oude citybike (RIP) / Speci Rockhopper Disc / Salsa El Mariachi (29'er rigid mudbike)
800€ en mss minder (6-700€) als je een koopje kan vinden (solden, batjes, verkoop stock en overjaarse modellen).
Als je nu bv nog een 2007 model vind kan daar gerust een korting van 20% op staan. Bij de niet zo courante maten (small en xl) vind je dat vlugger dan dij ge normale medium. Mss kan een post in het te koop gezocht topic ook geen kwaad (ik weet dat der nu en dan fietsenboeren meelezen op dat topic).
Vergeet niet in een fiestenwinkel om korting te vragen (velen geven 5-10% en/of een paar gratis extraatjes zoals een fietscomputertje bij de aankoop van een fiets).
Als je nu bv nog een 2007 model vind kan daar gerust een korting van 20% op staan. Bij de niet zo courante maten (small en xl) vind je dat vlugger dan dij ge normale medium. Mss kan een post in het te koop gezocht topic ook geen kwaad (ik weet dat der nu en dan fietsenboeren meelezen op dat topic).
Vergeet niet in een fiestenwinkel om korting te vragen (velen geven 5-10% en/of een paar gratis extraatjes zoals een fietscomputertje bij de aankoop van een fiets).
- Lieferschein
- Mountainbiker
Post by Lieferschein »
http://www.cube-bikes.de/xist4c/web/ACC ... 20857_.htm
Daar ga je zeker plezier aan beleven (kost wel rond 1200 euro dacht ik )
Daar ga je zeker plezier aan beleven (kost wel rond 1200 euro dacht ik )