Voila, ik kan het niet beter zeggen.. zondag ook effe het zuur uit de benen gaan fietsen op stukjes van de LD..roger wrote:Pieter,trek het je niet aan we hebben ons hartelijk geamuseerd moet wel toegeven vandaag met de racefiets een 65 km gedaan van de Ludo Dierckx classic gedaan.Dunne bandjes,zalig zonnetje bijna geen wind, da was wel een hemels verschil met gisteren.Iegienie wrote:om jullie te pesten, en ook om te zien of alles alles alles opgeruimd was van pijltje, paaltjes, lintjes, drinkbussen, drinkbekerkes, w-cups, energierependinges, heb ik vandaag het parkoers nog eens gereden, in een lekker weertje : deze namiddag was het zo'n 24 graden, blauwe hemel, zonneke op het bolleke.
had nog altijd mijnen fast fred liggen langs achter (vooraan dien bulldog), en ik ben zo goed als overal op gereden. Maar één keer omgekeerd omdat ik niet uitgeklikt geraakte... Als we het vandaag georganiseerd hadden was er geen enkel probleem geweest met het water of de mud. grrr...
Toch nog eens proficiat aan al de medewerkers die er toch hun week-endje en de dagen voordien aan opofferen want het is door jullie dat wij die prachtige sport kunnen beooefenen.
Inderdaad, deze zware editie zal lang in het geheugen geprent blijven maar de organisatie was zo goed als af, en dat onthouden we zeker ook.
Bedankt aan het MtbTeamLangdorp