22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Moustache wrote:
jodelaietie wrote:Ergens anders hebben we in een afdaling nog een gat van 2m. breed, 1m diep dat opgevuld moet worden tenzij we er ne polsstok zetten , maar dat zou nogal moeilijk zijn met de mtb.
Ik ken er een paar die dat zeker eens zouden proberen met diene polsstok... :roll: :roll: :roll:

Ik zou een brugske leggen #-o #-o
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

veeteeteetje wrote:Ik zou een brugske leggen #-o #-o
Goed dat ge het zelf voorstelt.
Ik denk dat ze het u niet durven vragen.
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

archie bunker wrote:
[-X Het ontwerp van de brug is reeds af , nog een "frakse" om niet weg te glijden indien nat en het is voor mekaar. Dan nog ne keer testen, misschien vrijdag de 13de ?
(als ge niets meer hoort van mij binnen de 3 dagen ....lig ik waarschijnlijk in de Schelde #-o )
Wie de 80km doet zal ze ne keer kunnen testen.
Ge hebt wel gelijk , Oostrozebeke kent zijn gelijke niet in de "mtbbrugkunst". betrouwbaar stevig en een frakske erop =D> =D>.
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

:off: Vorige week met m'n smikkel aan zo'n 30 per uur tegen de vlakte gegaan op natte gladde kasseien in het bos aan de Palingbeek te Ieper (daar waar het asfalt naar beneden is en rechts omhoog overgaat naar kasseien). Gevolg: stuur geplooid en een schelle hesp van m'n achterste... #-o. Al schuivend over de kasseien ook één kassei ontmoet die zo'n 3 cm boven de anderen uitstak. En wat hebben we hier uit geleerd?
1. Dat kasseien nog gladder zijn dan glad
2. Nooit een bocht nemen op kasseien tenzij trager dan 10km/h
3. Dat een airbag ook gerust een afzetmarkt zou vinden bij MTB-ers :lol:

Hopelijk ben ik weer bike-ready voor deze tocht maar dat valt nog af te wachten... :oops:
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Kluisbergen ,,kga zeker voor de 80km.
ijsbeerke
Mountainbiker

Post by ijsbeerke »

Wij komen ook af , reeds een aantal jaar , nog nooit ontgoocheld geweest
hier en altijd een ander parcours. [-o< [-o<
Meer valt er waarschijnlijk niet uit de KLuis te halen dan door deze toertocht.
Ik lees meer dan 90% op grondgebied Kluis :drunk: :drunk:.
Wel wat smeerlapkes die on2wheelies , altijd dichtbij bij diene camping maar de toer eindigt precies nooit, altijd volgt er nog ne krul of 2.
Parkeren is wel moeilijk , we zetten ons altijd helemaal boven en kunnen dan beginnen met een afdaling naar de camping. 8)
Misschien eens kijken voor parkeerbegeleiding ?
En natuurlijk gaan we voor all-in de 80km zodat we niets missen [-o< [-o<
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

ahahahaaaaa we zijn hier ook nog eens si. Kheb voor sommigen misschien slecht nieuws, voor een enkeling misschien goed nieuws, maar als het volgende week

1 geen oude wijven gaat regenen
2 er geen Coca cola zero is dat gegeven wordt door Siberische berinnen, maar wel door wulpse blonde Zweedse schonen
3 ik een startpremie ga krijgen (tis nodig in deze dure tijden)
4 het dak van ons huis niet instort

dan zal ik nog eens een toerke mee gaan rijden en waarom niet Kluisbergen. Ik ga mij wel beperken tot de kortere toerkes, want ik heb sinds mijn laatste tocht in frankrijk geen meter meer gefietst ...

dus met andere woorden als er niets onverwachts gebeurd dan zit de kans er in dat ik afkom
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

jocca wrote:ahahahaaaaa we zijn hier ook nog eens si. Kheb voor sommigen misschien slecht nieuws, voor een enkeling misschien goed nieuws, maar als het volgende week

1 geen oude wijven gaat regenen
2 er geen Coca cola zero is dat gegeven wordt door Siberische berinnen, maar wel door wulpse blonde Zweedse schonen
3 ik een startpremie ga krijgen (tis nodig in deze dure tijden)
4 het dak van ons huis niet instort

dan zal ik nog eens een toerke mee gaan rijden en waarom niet Kluisbergen. Ik ga mij wel beperken tot de kortere toerkes, want ik heb sinds mijn laatste tocht in frankrijk geen meter meer gefietst ...

dus met andere woorden als er niets onverwachts gebeurd dan zit de kans er in dat ik afkom
Das inderdaad slecht nieuws....
da ge een klein toerke ga rijden é :wink:
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

jodelaietie wrote:
archie bunker wrote:
[-X Het ontwerp van de brug is reeds af , nog een "frakse" om niet weg te glijden indien nat en het is voor mekaar. Dan nog ne keer testen, misschien vrijdag de 13de ?
@ jodelaietie : kunt ge mss e bergske leggen naast da brugske?
Dan kunnen deze met mx in hun nick daar over springen terwijl er een file staat aan da brugske :lol:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

MX jorgy wrote:
jodelaietie wrote:
archie bunker wrote: Goed dat ge het zelf voorstelt.
@ jodelaietie : kunt ge mss e bergske leggen naast da brugske?
Dan kunnen deze met mx in hun nick daar over springen terwijl er een file staat aan da brugske :lol:
En zet aan de andere kant van dat grachtje ene met een kodakske voor het moment dat die met mx in hunne naam de crash van hun leven maken voor eewig vast te leggen :P
Post Reply