Tom Boonen betrapt op cocaine
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Ze vonden in de tijd de uitspraak van Tom Vanoppen allemaal zever je ziet nu wel hoe het afgelopen is 
- archie bunker
- Mountainbiker
Post by archie bunker »
Als vader kan ik het moeilijk goedkeuren wat er gebeurd is, maar het is tenslotte maar wat coke. Wie zich de dag van vandaag daar nog niet aan gewaagd heeft : werpe de eerste steen.
Tom Boonen is tenslotte nog nen jonge gast, en welke jonge gast steekt al niet eens nen dommen stoot uit.
Hij wordt geflitst aan grote snelheid onde rinvloed van alcool. Enkele weken terug verongelukt een topvoetballer van Brugge aan hoge snelheid een stuk in de nacht : hij wordt verheerlijkt, een vol stadium zit de volgende weekend te bleiten lijk kleinen kinders en Tom Boonen wordt (omdat hij het heeft overleefd) met de grond gelijkgemaakt.
Hij zou moeten hard aangepakt worden omdat hij een voorbeeldfunctie heeft. Ook daar ben ik niet met akkoord. Natuurlijk kijken veel jonge mensen naar hem op. Maar voorbeeldfuncties moeten weggelegd worden voor mensen die goed leven op kosten van de gemeenschap zoals de verkozenen en andere topambtenaren. Ge moest eens weten hoeveel echte gansters daar tussen zitten en daar zegt niemand iets over.
Tom Boonen is tenslotte nog nen jonge gast, en welke jonge gast steekt al niet eens nen dommen stoot uit.
Hij wordt geflitst aan grote snelheid onde rinvloed van alcool. Enkele weken terug verongelukt een topvoetballer van Brugge aan hoge snelheid een stuk in de nacht : hij wordt verheerlijkt, een vol stadium zit de volgende weekend te bleiten lijk kleinen kinders en Tom Boonen wordt (omdat hij het heeft overleefd) met de grond gelijkgemaakt.
Hij zou moeten hard aangepakt worden omdat hij een voorbeeldfunctie heeft. Ook daar ben ik niet met akkoord. Natuurlijk kijken veel jonge mensen naar hem op. Maar voorbeeldfuncties moeten weggelegd worden voor mensen die goed leven op kosten van de gemeenschap zoals de verkozenen en andere topambtenaren. Ge moest eens weten hoeveel echte gansters daar tussen zitten en daar zegt niemand iets over.
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
drugs vind je overal !!
Op school, disco, fuifkes, bij de johnny white ( bomma disco )overal
je moet reeds van jong af goed op je twee voeten staan en geen foute vrienden hebben. En wie heeft er nog nooit iets misdaan?? en geexpermiteerd. Tjaa nu loopt hem tegen de lamp en heel de media springt er op om hem af te maken. zielig belgie
t'was mischien voor de betere sex met lore ?? of iemand anders wie weet
Maar voor mij hoeven ze hem niet te schorsen of te ontslaan.
Hij moet gewoon de gevolgen van zijn stomme coke aanvaarden en het leven gaat voort.
Op school, disco, fuifkes, bij de johnny white ( bomma disco )overal
je moet reeds van jong af goed op je twee voeten staan en geen foute vrienden hebben. En wie heeft er nog nooit iets misdaan?? en geexpermiteerd. Tjaa nu loopt hem tegen de lamp en heel de media springt er op om hem af te maken. zielig belgie
t'was mischien voor de betere sex met lore ?? of iemand anders wie weet
Maar voor mij hoeven ze hem niet te schorsen of te ontslaan.
Hij moet gewoon de gevolgen van zijn stomme coke aanvaarden en het leven gaat voort.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Yes!cavani wrote:@ Levud:precies mijn gedacht ook!
Als er een voetballer(-ke) zich steendood rijdt,mag er uit respect voor de familie,niks van het onderzoek gelost worden.Bij een wielrenner,en nu Boonen in het bijzonder,is de media ((Laagste Nieuws) bijna voor de betrokkene op de hoogte!!!![]()
Wanneer men pakweg 10 000 controles uitvoerd,en er 100 positief zijn,spreken ze enkel over 100 positieve gevallen.In gelijk welke andere sport spreekt men dan over 0,01% positieve gevallen.
En nee,ik keur absoluut niet goed wat Tommeke gedaan heeft,maar 90% van alle mensen heeft al eens onder invloed gereden,of het nu alcohol is of drugs (is eigenlijk hetzelfde).
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
welke kleine Australische ploeg was er dan aanwezig in De Panne?parring wrote:Alcohol kan zeker nie slecht zijn, heb tussen de twee etappes van de panne in een restaurant gasten van een kleine Australische ploeg nog nunnebier zien drinken. Niet da ze zo goed reden ma toch kan waarschijnlijk geen kwaad.
En voor de duidelijkheid GEBRUIK van cocaine is niet strafbaar in dit land, enkel het BEZIT ervan. En dat laatste is nog altijd niet bewezen!
Het is me ook nog altijd niet duidelijk waarom mannen die vaak winnen een voorbeeld functie dragen voor een jongere? Ik denk dat mannen die knechtenwerk opknappen en veel minder winnen veel grotere voorbeelden zijn in het doorzetten en het beleven van hun sport...! Een rockster die dronken of high achter z'n microfoon staat wordt aanbeden, een renner die in z'n vrije tijd doet wat ie niet laten kan wordt afgemaakt!
En laat het duidelijk zijn, ik keur druggebruik absoluut af hé, maar die mens doet in z'n vrije tijd nog altijd wat ie zelf wil! Vroeger waren de renners soms poepeloere zat, dat heeft zich nu wat verplaatst naar andere zogenaamde 'genots'middelen.
Pas op ik ben nooit voor Boonen geweest en zal er ook nooit voor zijn (geef mij maar een underdog