Was de eerste keer dat ik in Boeljong reed. Ik dacht dat het de oorspronkelijke richting was van de oorspronkelijke routes. Kameraad van mij had de track ingeladen van de 90 km lus (blauw). Bij het vertrek kon je blijkbaar ook een ander kleur pijltjes volgen (rood) om in omgekeerde volgorde te rijden. (vermoeden wij en stond gemarkeerd op de grond)Iegienie wrote:hoe zit dat eigenlijk met die vaste routes ?DdT wrote:Zondag de 90km verkend. Nu ja, twaren er 100km en 2580 hm. Had de dag ervoor blijkbaar serieus geregend en alles lag er een beetje glibberig bij. In de eerste 15 km reeds 500 hm'ers![]()
Toch niet van de poes daar in Boeljong! Deze wegelkes moeten niet onder doen voor bvb een Houffa.
Op de camping een flyerke meegepakt waar serieus reclame wordt gemaakt voor de 160km met 3380 hm'ers.
Indien wat normaal weer, gaan we er compleet voor. Buigen of barsten![]()
Is de 70 km lus vergelijkbaar, of iets vlotter bollend?
zijn die in de oorspronkelijke richting of de nieuwe richting ?
zijn die aangepast aan de versie van vorig jaar, van vroeger of van dit jaar ?
Hier en daar kon je nog een speciaal bordje zien van de grand raid en die liepen idd in tegenovergestelde richting van hetgeen wij aan het volgen waren. De bepeiling was redelijk goed al was een gps geen overbodige luxe door de "boomkap".