Ik ben altijd kalm geweest hoor, ik vind het alleen niet leuk als iemand voor 90% van de mensen spreekt.cavani wrote:@Rikske:ter uwer info,ik heb nog NOOIT in mijn leven alcohol gedronken,en zal dit ook niet doen.Trouwens een vrije,bewuste keuze!
Dus jij beweert dat in jouw vriendenkring iedereen onder de 0,5 promille blijft op een feestje?
Proficiat met de keuze van je vrienden!
Hoe komt het dan dat er op fuiven zo veel gedronken wordt?
Waarschijnlijk noemen jouw vrienden allemaal Sven Nys?![]()
![]()
Of heb je er maar één?![]()
Al terug gekalmeerd ondertussen?
Effe voor alle duidelijkheid, ik behoor ook tot die mensen die nooit alcohol drinken, ook een vrije en bewuste keuze, dus tot daar staan we nog op dezelfde lijn. En betreffende mijn vrienden, niet iedereen daarvan blijft onder de 0,5 promille op een feestje (dat heb ik trouwens ook niet gezegd), maar er zijn er maar enkele (die 5 % dus ) die zo lomp zijn om dan nog achter het stuur te kruipen, de rest laat zich dan rijden (leuk als je steeds een paar mensen in de groep hebt die nooit alcohol drinken).
En die verwijzing naar Sven Nys was eigenlijk vooral om dat gedrag van enkele van onze topsporters in vraag te stellen, 's nacht in dronken toestand met de wagen rijden is voor niemand aangeraden, maar van topsporters zou je toch denken dat die met andere dingen moeten bezig zijn op dat moment (slapen ofzo, desnoods in een zuurstoftent
Enfin, we zijn aan 't afdwalen, het ging over Tom Boonen en the white stripes, niet ?