Tom Boonen betrapt op cocaine
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
[quote="snellebeentjes"]Moesten ze iedereen schorsen die cocaine in z'n lijf had
het gaat hier om iemand die aan topcompetitie doet Tom Boonen!! iemand die het toonbeeld is voor vele jongeren en anderen??!!
SORRY dit verdiend een straf
het gaat hier om iemand die aan topcompetitie doet Tom Boonen!! iemand die het toonbeeld is voor vele jongeren en anderen??!!
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Ja zeker een straf, héél zeker een gerechtelijke, geen sportieveraketwomanFIE wrote:snellebeentjes wrote:Moesten ze iedereen schorsen die cocaine in z'n lijf had
Tjongejonge als die snotneuzen veel geld vergaren is het altijd om zeep.Zonder te willen voorlopen op Tommekes uitleg is het misschien tijd dat ze bij Quick Step volledig de kaart van de "nuchtere" Stijn gaan trekken.Heeft persoonlijk toch veel meer klasse,is coureur pur sang en zeker geen partybeest.Sho(o)t!
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Van dergelijke uitspraken krijg ik het dus op mijn heupen hé, gelieve voor uw zelf te spreken en niet voor jan en alleman. Van al de mensen die ik tot mijn vriendenkring mag rekenen is er maar een kleine minderheid die "onder invloed" gereden heeft (dan spreek ik over pakweg 5 % ofzo), en ik ben heus niet alleen bevriend met de leden van de plaatselijke postzegelverzamelaarsclub (wat een scrabble-woordcavani wrote: ... maar 90% van alle mensen heeft al eens onder invloed gereden,of het nu alcohol is of drugs (is eigenlijk hetzelfde)...
En by the way, als ze morgen op het jaarlijks bezoekje bij de arbeidsgeneesheer cocaïne vinden in mijn urine mag ik ook dag doen met het handje naar mijn job hoor
Enfin, ik stelde mezelf al vragen toen ik hoorde dat Tom Boonen vorige week weeral eens zijn rijbewijs kwijtspeelde toen ze hem rond 1 uur 's nachts op de ring van Mol tegenhielden. Wat doen die sportmensen om dat uur eigenlijk dronken achter het stuur van een wagen ? Ik denk dat pater Nys dan al 3 uur in zijn bed steekt (en daar doen ze dan smalend over
@Rikske:ter uwer info,ik heb nog NOOIT in mijn leven alcohol gedronken,en zal dit ook niet doen.Trouwens een vrije,bewuste keuze!
Dus jij beweert dat in jouw vriendenkring iedereen onder de 0,5 promille blijft op een feestje?
Proficiat met de keuze van je vrienden!
Hoe komt het dan dat er op fuiven zo veel gedronken wordt?
Waarschijnlijk noemen jouw vrienden allemaal Sven Nys?
Of heb je er maar één?
Al terug gekalmeerd ondertussen?
Dus jij beweert dat in jouw vriendenkring iedereen onder de 0,5 promille blijft op een feestje?
Proficiat met de keuze van je vrienden!
Hoe komt het dan dat er op fuiven zo veel gedronken wordt?
Waarschijnlijk noemen jouw vrienden allemaal Sven Nys?
Of heb je er maar één?
Al terug gekalmeerd ondertussen?
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Er zijn er hier nog met dat alcohol'probleem'
Ik heb nog nooit alcohol gedronken en zal het ook nooit drinken..., kzou al beginnen tellen met uw 90 procent
en de rest wat Cavani zegt klopt ook
Dank u Cavani
Ik heb nog nooit alcohol gedronken en zal het ook nooit drinken..., kzou al beginnen tellen met uw 90 procent
en de rest wat Cavani zegt klopt ook
Dank u Cavani
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
Rikske heeft hier wel gelijk!
Hoe kan je nu aan sport doen maar van de andere kant efkes een lijntje snuiven of ne keer lekker doorzakken dan kan je jezelf toch geen sporter noemen!?
En als hij zo'n vriendenkring heeft AWEL 'T IS NE MENS MET MANIEREN
@ cavani HOUDEN ZO!! alcohol en andere stimulerende middelen deugen niet
Hoe kan je nu aan sport doen maar van de andere kant efkes een lijntje snuiven of ne keer lekker doorzakken dan kan je jezelf toch geen sporter noemen!?
En als hij zo'n vriendenkring heeft AWEL 'T IS NE MENS MET MANIEREN
@ cavani HOUDEN ZO!! alcohol en andere stimulerende middelen deugen niet