Grand raid Godefroy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

DdT wrote:Zondag de 90km verkend. Nu ja, twaren er 100km en 2580 hm. Had de dag ervoor blijkbaar serieus geregend en alles lag er een beetje glibberig bij. In de eerste 15 km reeds 500 hm'ers =D>
Toch niet van de poes daar in Boeljong! Deze wegelkes moeten niet onder doen voor bvb een Houffa.

Op de camping een flyerke meegepakt waar serieus reclame wordt gemaakt voor de 160km met 3380 hm'ers.
Indien wat normaal weer, gaan we er compleet voor. Buigen of barsten 8)

Is de 70 km lus vergelijkbaar, of iets vlotter bollend?
die 70 bolt vlotter...minder steil...maar kwa omgeving mooier.
In 2006 stond ik na nog geen 4 uur aan de start van de 90 (eerst de 70 en dan de 90) waar ik dan nipt geen 6 uur overdeed. Gij zijt rapper dan mij, dus dat mag geen probleem zijn. Vooral tijdens die laatste 6 uur heb ik veel tijd verloren door tetteren en vreten aan de bevoorradingen (en ook ne ferme klop gekregen :-? )
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

had deze ook graag eens gedaan... Zitten we nu wel nie met de toneelvereniging van mijn madam in Kemmel op weekend? Pfff, zal nog maar eens een jaartje uitgesteld worden! :evil:
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

Willy D wrote:In 2006 stond ik na nog geen 4 uur aan de start van de 90 (eerst de 70 en dan de 90) waar ik dan nipt geen 6 uur overdeed. Gij zijt rapper dan mij, dus dat mag geen probleem zijn. Vooral tijdens die laatste 6 uur heb ik veel tijd verloren door tetteren en vreten aan de bevoorradingen (en ook ne ferme klop gekregen :-? )
Ik mik ook op een kleine 10 uur hoor. Gewoon tempo rijden en we zien wel waar we uitkomen...(eer de man met de voorhamer begint te meppen 8) ) Van vlug vlug, zal geen sprake zijn. Uitrijden is al een hele prestatie op zich en is voor mij eigenlijk het enige dat zal tellen (samen met veel eten en zuipen aan de bevoorradingen).
Beer
Mountainbiker

Grand Raid Godefroy

Post by Beer »

Gaat er nog iemand het hele weekend? Doet er nog iemand de Tijdrit op zaterdag?
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Twee collega bikers en ik zouden ons graag inschrijven voor de 70 km's.
Maar kan iemand me iets vertellen over het aantal hm's over die afstand?
Ik vind 40 km iets te weinig, maar twijfel een beetje omdat het toch in de ardennen te doen is.
Ik ben afstanden van 70 km's gewoon hier in de geburen(Averbode), maar in de ardennen is dat toch iets anders.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

afstanden en hoogtemeters staan op hun website

:wink:
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

LuckyIron wrote:afstanden en hoogtemeters staan op hun website

:wink:
Sorry, maar precies zie ik daar rats over :oops: .
Waar staan ze juist?
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Owh, oké, thanks.
Ik was op een andere website aan het kijken.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

DdT wrote:Zondag de 90km verkend. Nu ja, twaren er 100km en 2580 hm. Had de dag ervoor blijkbaar serieus geregend en alles lag er een beetje glibberig bij. In de eerste 15 km reeds 500 hm'ers =D>
Toch niet van de poes daar in Boeljong! Deze wegelkes moeten niet onder doen voor bvb een Houffa.

Op de camping een flyerke meegepakt waar serieus reclame wordt gemaakt voor de 160km met 3380 hm'ers.
Indien wat normaal weer, gaan we er compleet voor. Buigen of barsten 8)

Is de 70 km lus vergelijkbaar, of iets vlotter bollend?
hoe zit dat eigenlijk met die vaste routes ?

zijn die in de oorspronkelijke richting of de nieuwe richting ?
zijn die aangepast aan de versie van vorig jaar, van vroeger of van dit jaar ?
Post Reply