Tom Boonen betrapt op cocaine

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Boonen is aan het onderhandelen met een franse ploeg bouygues telecom,
als hij zo blijft verder doen kan hij onderhandelen met 3 ploegen= de vroege, de late en de nachtploeg :lol: :lol:
Levud
Mountainbiker

Post by Levud »

JanMan wrote:De prijzen worden toch nog altijd verdeelt op de LIJN!
:lol:
Mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit dat hij cocaïne gebruikt, dat lijkt mij trouwens eerder prestatie-afremmend dan dat het goed kan zijn voor je conditie. Maar eerst is hij natuurlijk god en als hij dan buiten de lijntjes kleurt is hij het grootste vuil van de straat. Ik kan ergens wel begrijpen dat als er zoveel druk op je wordt gelegd dat je dan weleens heil zoekt in bepaalde ontspanningsvormen, en voor iedereen zijn die anders.
Buiten zijn talent om goed met een fiets te kunnen rijden is dat ook maar een normale mens, en kom nu niet af met "hij moet een voorbeeld zijn voor anderen" want waarom zou hij dat moeten zijn. Omdat hij bekend is? Hij wordt door de pers behandeld als een rockster, maar als een rockster met groupies ligt te vogelen of eens drugs neemt wordt dat als normaal aanzien terwijl het hier dan niet meer kan. Misschien de zaak eens nuchter proberen te bekijken (ja ik weet dat hij dat niet zo goed meer kan, maar doen jullie het dan in zijn plaats :wink: ).

PS.: Ik wil hem hier niet heilig verklaren, en als het op doping aankwam dan mochten ze hem voor mijn part vijf jaar schorsen (zoals elke sporter die betrapt wordt op doping). Maar ik zie cocaïne nu eenmaal niet als doping en zeker niet als het buiten competitie wordt genomen.
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

cocaine......geen doping?en gerechterlijk dan????ga eens een lijn snuiven in het politiebureel en zie wat er gebeurt?ik denk niet dat je niet vervolgd zal worden!volgens mij is het illegaal en dat zal niet onbestraft blijven
Levud
Mountainbiker

Post by Levud »

jimi wrote:cocaine......geen doping?en gerechterlijk dan????ga eens een lijn snuiven in het politiebureel en zie wat er gebeurt?ik denk niet dat je niet vervolgd zal worden!volgens mij is het illegaal en dat zal niet onbestraft blijven
Ik zeg niet dat het gerechtelijk geen gevolgen zal hebben, die straf zal hij dan ook niet ontlopen, alhoewel.. meestal wordt er bestraft op bezit, niet op gebruik. Gerechtelijk mogen ze hem dan ook straffen van mij, is een illegale drug. Maar ik heb het over doping in de zin van een prestatiebevorderende drug tijdens sportwedstrijden. In die zin vind ik niet dat hij geschorst moet worden voor gebruik, aangezien het buiten competitie was en dat je daar VOLGENS MIJ echt niet beter door gaat rijden, tenzij misschien net voor de start van een wedstrijd, maar dat doet zo'n afbraak op je lichaam dat het op langere termijn toch meer nadelen dan voordelen zal hebben.
SoundLeSs
Mountainbiker
Location: MTB: Bianchi Oetzi 9700 Carb, Trek Top Fuel 9.9 | Koersfiets: Trek 1.9 Ultegra

Post by SoundLeSs »

Als VDB daarop afgerekend wordt, dan moet Tom Boonen dat ook worden. Ik hoop echt dat de ASO of Quickstep zelf hem weigert voor de Tour en dat hij niet in de Belgische selectie zit voor het WK.

Zo schijnheilig ontkennen en Vanoppen zwart maken tssss.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Bij mijn weten is hij onschuldig tot zijn schuld bewezen is. Na proces, uitspraak en dergelijke.
cavani
Mountainbiker

Post by cavani »

@ Levud:precies mijn gedacht ook!
Als er een voetballer(-ke) zich steendood rijdt,mag er uit respect voor de familie,niks van het onderzoek gelost worden.Bij een wielrenner,en nu Boonen in het bijzonder,is de media ((Laagste Nieuws) bijna voor de betrokkene op de hoogte!!! #-o
Wanneer men pakweg 10 000 controles uitvoerd,en er 100 positief zijn,spreken ze enkel over 100 positieve gevallen.In gelijk welke andere sport spreekt men dan over 0,01% positieve gevallen.
En nee,ik keur absoluut niet goed wat Tommeke gedaan heeft,maar 90% van alle mensen heeft al eens onder invloed gereden,of het nu alcohol is of drugs (is eigenlijk hetzelfde).
SoundLeSs
Mountainbiker
Location: MTB: Bianchi Oetzi 9700 Carb, Trek Top Fuel 9.9 | Koersfiets: Trek 1.9 Ultegra

Post by SoundLeSs »

voetballers worden als ze positief testen op coke ALTIJD 2j geschorst.
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Tja, hoge bomen vangen veel wind.
De massahysterie doet dan de rest.
Er wordt overgereageerd als het over de 'stars' gaat en zowel ophemelend als neersabelend.
Of het nu over klein Pierke gaat of Boonen, iedereen gelijk voor de wet.
Off-topic ivm ophemelen:
De bewuste boom van Sterchele wordt nog steeds door bedevaarders bezocht #-o en die gaan lompweg gewoon via de kortste weg langs de akker.
Maïs die juist geplant was, werd en wordt vertrappeld.
De boer vroeg om rond te gaan..."Wat is nu belangrijk, dat accident of uwe maïs". :lol: ..
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Derover me de tractor!
Post Reply