08/06/08 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

30 of 60 km?
Je kan toch eig een afstand voor jezelf a la carte samenstellen?
Dat zou voor elke biker parate kennis moeten zijn.
Er waren een 3-tal (of waren het er 4?) splitsingen.
Als je eerst de 60 volgt en de laatste splitsing naar 30 overschakelt kom je op een 50 km uit.
Een plannetje bij de inschrijving waar van elke lus de afstand vermeld wordt kan mss helpen om ieder zijn persoonlijke afstand te laten bepalen.
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

ottoronge II wrote:
Skippyboy wrote:Ik ben vroeg gestart en dat zag je meteen aan de organisatie!! Greenbikers hebben nog veel te leren op dat gebied. Terwijl een bende greenbikers stond te keuvelen aan de inschrijving, stond ik voor een gesloten privé-poort.
Murcock heeft ons goed beet genomen. Hij beloofde meer off-road, maar in vergelijking met de winter-editie merkte ik alleen dat de tour in de omgekeerde richting werd gereden met hoog bloso-gehalte! Me dunkt wil da clubke veel geld ophalen zonder er veel extras voor te moeten doen.

De herders hebben dan wel de heuvelachtige natuur mee, maar die gaan teminste nog single-tracks afmaaien waar in jaren geen kat is meer doorgereden.

In Bornem zien ze mij dus niet meer.

Groetjes.
Beste,

Kritiek moet kunnen, terecht, maar dan wel gegrond! Wij leren graag bij. Fouten kunnen altijd wel gebeuren, maar toch wil ik graag enkele dingen weerleggen. Ja ik ben een Greenbiker, en ja ik maakte deel uit van onze maaiploeg. Mijn klomp brak bij het lezen van je commentaar alsof we géén single-tracks gemaaid hebben. En er waren er ook bij waar er in jaren geen kat meer geweest was.

Om je een idee te geven; we gingen gedurende twee zaterdagen op pad met een tractor en klepelmaaier, 5 bosmaaiers en een minitractor met ondermaaier(dixit… da clubke die veel willen ophalen zonder er veel voor te moeten doen…). Letterlijk kilometers hebben we gemaaid. Stukken erbij waar het onkruid tot bijna 1 meter hoog was. Ik daag je uit om je bij onze voorbereiding van de volgende zomertoer een week vooraf in samenspraak te komen kijken zodat we op jou advies nog kunnen verbeteren!

Wat onze TT in de omgekeerde richting met hoog bloso gehalte betreft: onze parcours bouwer slaagt er iedere keer in, om den tocht anders te leggen. Wijzelf die een week vooraf de verkenning rijden hebben moeite om nadien den tocht bij wijze van training solo te rijden omdat hij steeds anders is. Dat er enkele basistracks inzitten kan zijn maar nooit op dezelfde manier gereden, zelfs niet onzen klassieker “’t nonnenbos”! Betreffende bloso gehalte kan ik je alleen maar zeggen dat er diverse stukken bloso route zijn die wij reeds langer bereden hadden in één der tochten uit het verleden. Dat de parcours verantwoordelijke van bloso zich positief liet inspireren kunnen we alleen maar toejuichen!

O ja, dat er iets te verbeteren valt? Wij hadden 30 km en 60 km op het menu staan, misschien voor sommige bikers iets te lang of iets te kort. Dat hebben we via opbouwende kritiek vernomen van deelnemers waar we bij volgende editie zeker aan zullen denken!

Misschien moet je er maar eens over nadenken toch nog eens in Bornem te komen biken, wij verwelkomen je graag in de best mogelijke omstandigheden. Sportieve groeten!
99.99% positieve reacties, laat jullie niet op sleeptouw nemen door 1 valse noot.
Voor iedereen goed doen lukt toch nooit.
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

franssens benny wrote:
Skippyboy wrote:Ik ben vroeg gestart en dat zag je meteen aan de organisatie!! Greenbikers hebben nog veel te leren op dat gebied. Terwijl een bende greenbikers stond te keuvelen aan de inschrijving, stond ik voor een gesloten privé-poort.
Murcock heeft ons goed beet genomen. Hij beloofde meer off-road, maar in vergelijking met de winter-editie merkte ik alleen dat de tour in de omgekeerde richting werd gereden met hoog bloso-gehalte! Me dunkt wil da clubke veel geld ophalen zonder er veel extras voor te moeten doen.

De herders hebben dan wel de heuvelachtige natuur mee, maar die gaan teminste nog single-tracks afmaaien waar in jaren geen kat is meer doorgereden.

In Bornem zien ze mij dus niet meer.

Groetjes.

bla bla bla skippyboy gij zijt dan wel den enigste die zo kan bleiten
ga dus maar terug naar australie stomme kangeroe [-X [-X
ik vond deze tocht zeker geslaagd
en probeer zelf maar eens iets te richten dan zal ik het eens gelijk maken met de grond
U ben zekers niet sportief
dus rot op met uwe kritiek ik ZAL ZEKERS terug komen in BORNEM ln UW plaats dan he sukkelaar [-X
groeten van iemand die een fijne dag heeft gehad in BORNEM
salut =D> =D>
"franssens benny" ik zie dat dit pas je 3° bericht was op dit forum.
Voor mij mag het daarbij blijven... [-X [-X [-X
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Ik had zaterdag de regiotour gereden en had dus een vettig parcour verwacht. Mijn verbazing was dan enorm groot. De Greenbikers hebben een parcour gebouwd dat volledig berijdbaar was (ook de modderstroken) Vrij veel off-road en in een mooie natuur. Twee perfecte bevoorradingen. Voor mij ook een 9/10. En dit komt door de lange rij aan de afspuitstand (5 slzngen), anders was het 10/10!! =D> =D> Mij zien jullie nog vaak terug!! :lol:
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Wij waren om iets voor elven al terug, er waren nog slangen over aan de afspuitstand :wink: .
Skippyboy
Mountainbiker

Post by Skippyboy »

Blijkbaar zijn ze nog niet klaar!!!
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

We trekken er hier een streep onder. Wij waren in elk geval tevreden over onze toertocht, althans over de organisatie ervan. Er kwamen in totaal 496 deelnemers opdagen, een aantal dat we gewend zijn op onze zomertoertocht. We wensen ze alle 495 te bedanken voor hun aanwezigheid en nodigen ze ook hartelijk uit op een uitdagende winterversie die doorgaat op zondag 7 december 2008. Dank ook voor de vele positieve reacties, het is een hart onder de riem voor de talrijke medewerkers.
Skippyboy
Mountainbiker

Post by Skippyboy »

Idd, daag ze uit tot een 90-10%off-on-road, en zelf dan kom ik af!!!

MuRdock, thx!!
Bulls-Eye
Mountainbiker

Post by Bulls-Eye »

Greenbikers,
Bedankt voor alweer een mooie tocht hebben ons weer goed geamuseerd.
=D> =D>
Al de rest is reeds gezegt dus ga het geen twee keer zeggen. 8)
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Verslagje op onze site
Post Reply