Zo 15-06-2008 flanderscup vilvoorde

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
peter42
Mountainbiker

Post by peter42 »

ben van machelen en ga geregeld in 3 fonteinen trainen nog niets gezien van organisatie zelfs nog geen steile klim tegen gekomen of lange afdaling daar in het bos en ben daar geboren
alainvwbike
Mountainbiker

Post by alainvwbike »

piebeton wrote:ben van machelen en ga geregeld in 3 fonteinen trainen nog niets gezien van organisatie zelfs nog geen steile klim tegen gekomen of lange afdaling daar in het bos en ben daar geboren
Verleden jaar zat er steil klimmeke in het stukje bos aan de zijkant/achterkant van de atletiekpiste.Rechts naast de tribune gebouwen (als je op de piste staat en naar die tribunegebouwen kijkt)
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

is er al iemand een kijkje gaan nemen? hoe ligt het parcours er momenteel bij? kan het veel regen aan of word het zoals zottegem? is het zwaar?
poly
Mountainbiker

Post by poly »

yep,ik kan mij niet inschrijven voor vilvoorde op chronorace
hoe kan dat verholpen worden :-?
peter42
Mountainbiker

Post by peter42 »

ben gisteren nog in drie fonteinen geweest en de stukken die ik zou nemen voor een mooi parcour zijn de paden allemmaal bezaaid met hout schors weet natuurlijk ook niet waar ze gaan rijden weet er soms iemand hoeveel km er te doen zijn
Last edited by peter42 on Wed 11 Jun 2008 05:28, edited 5 times in total.
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

piebeton wrote:ben gisteren nog in drie fonteinen geweest en de stukken die ik zou nemen voor een mooi parcour zijn de paden allemmaal bezaaid met hout schors weet natuurlijk ook waar ze gaan rijden weet er soms iemand hoeveel km er te doen zijn
hoe zit het daar met de ondergrond?
den bak
Mountainbiker

Post by den bak »

is er een site of zo met adres starturen enzo want ik kan nergens iets vinden :(
seacat
Mountainbiker

Post by seacat »

hoe zit het daar met de ondergrond?[/quote]

goed :lol:
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

kan het wat water verdragen of gaat het zoals zottegem worden als het regend? is er een brede startstrook?
vince 78
Mountainbiker

Post by vince 78 »

jipla,had ook wel graag wel es wat info gekregen,kan men ergens fotoos terug vinden van verleden jaar??Kan het er vettig liggen na wat regen??
Grtz
Post Reply