sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

scottbikerke wrote:Merci, voor de rechtzetting(die andere topic bestond nog niet als deze topic gesloten werd)

Zijn er misschien nys supporters die naar het wk gaan zien in italie.
Ik zou willen gaan zien, maar dan moet ik alleen gaan en dat zie ik niet goed zitten.We delen de kosten natuurlijk he.
't is perfect combineerbaar met dit schoon maratonnetje in pfronten, zaterdag 21 juni (ligt op de weg naar, 75 kms, 2600 hms):

Image

acht uur naar daar en dan nog eens drie naar 't wk in italië
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Knappe prestatie dat hij zo maar verder doet , wel spijtig dat ze er niets van op sport weekend hebben laten zien. Zijn beste prestatie ooit op de mtb dan toch niet zo goed voor het bekender maken van mtb .
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

malmedy wrote:Knappe prestatie dat hij zo maar verder doet , wel spijtig dat ze er niets van op sport weekend hebben laten zien. Zijn beste prestatie ooit op de mtb dan toch niet zo goed voor het bekender maken van mtb .
Kranten zullen vandaag wel volstaan over Nys' zijn prestatie, wees daar maar zeker van.
Snellen Erre
Mountainbiker

Post by Snellen Erre »

Ik had er ook wel eens graag een stuk van gezien op Sporza, jammer dat er zo weinig aandacht aan besteed wordt.

Dat Nys een probleem heeft met presteren onder druk, lijkt mij wel wat kort door de bocht. Al jaren een hoop overwinning elk seizoen, alles al gewonnen wat er te winnen valt.. Dan heb je er in mijn ogen weinig problemen mee!

Ik heb hem jarenlang de grootste foemp van 't cyclocross peloton gevonden. Tot je te weten komt hoe die mens leeft voor zijn sport... Sindsdien: nothing but respect! =D>
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

het commentaar van Nys: 'als het niet te technisch is kan ik volgen in de afdalingen" ... die zie ik hem trouwens ook niet doen met zijn cross fiets ...
Image
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Ik zie hem dat wel doen, wrm niet? Je gaat idd wel tijd verliezen en gezond is het niet. Sauser rijdt zelf trappen af met zijn koersvelo :lol:
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

trappen afrijden heb ik al vele veldrijders zien doen... zelfs de jeugdige rennertjes van 15-16j. dus das niks bijzonders.deden wij ook al op 15 jaar met een veldritfiets (bv de steile betonnen noodtrappen aan spoorbruggen )
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Sunn xtreme wrote:trappen afrijden heb ik al vele veldrijders zien doen... zelfs de jeugdige rennertjes van 15-16j. dus das niks bijzonders.deden wij ook al op 15 jaar met een veldritfiets (bv de steile betonnen noodtrappen aan spoorbruggen )
#-o :-k ](*,) :drunk: =;

Is dat echt ???? Da's meer dan 45 ° graden omlaag op soms wel 10 meter ????
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

iedereen heeft het erover dat nys naar peking gaat op een crossfiets, maar dat is toch gewoon een 29er dat hij gaat gebruiken zoals in de strandraces en sommige op flanderscups ed

of heb ik het mis
parring
Mountainbiker

Post by parring »

jonathan wrote:iedereen heeft het erover dat nys naar peking gaat op een crossfiets, maar dat is toch gewoon een 29er dat hij gaat gebruiken zoals in de strandraces en sommige op flanderscups ed

of heb ik het mis
http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... %2A#680834

Link van iets eerder in dit topic.
Locked