Houffamarathon 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Yup, denk dat we met 4 van de zes gisteren zijn die de 75 doen.Massini wrote:proficiat, het regiotour team zal nu het houffamarathon team worden zeker ???El Baelos wrote:Net ingeschreven voor de 75
ik zie het al volledig zitten, enkel sterk hopende dat het er niet gaat bijliggen als gisteren![]()
![]()
.
Massini
Ik hoop inderdaad dat het er niet bij ligt als gisteren, maar dat is bijna onmogelijk. Slechter als die Kaklenberg of hoe heette dat daar zal je niet vinden denk ik.
-
DERAILLEURKE
- Mountainbiker
Post by DERAILLEURKE »
Bij de inschrijving vragen ze:
Wedstrijd vergunning
Als u beschikt over een wedstrijdvergunning afkomstig van een door de UCI erkende Wielerfederatie, meldt dit dan hieronder. Vul uw UCI code in, uw nummer van uw vergunning en de Federatie waar ze werd afgeleverd.
Bij het afhalen van de kaderplaat zal gevraagd worden uw vergunning te tonen.
UCI Code :
Nummer van de vergunning :
Ik heb een vergunning van de VWB, wordt deze ook aanvaard? Een UCI code staat er niet op?
Wedstrijd vergunning
Als u beschikt over een wedstrijdvergunning afkomstig van een door de UCI erkende Wielerfederatie, meldt dit dan hieronder. Vul uw UCI code in, uw nummer van uw vergunning en de Federatie waar ze werd afgeleverd.
UCI Code :
Ik heb een vergunning van de VWB, wordt deze ook aanvaard? Een UCI code staat er niet op?
- MaC'Red
- Mountainbiker
nope VWB en BBR en andere tellen niet, ze bedoelen een wedstrijdvergunning denk ik.DERAILLEURKE wrote:Bij de inschrijving vragen ze:
Wedstrijd vergunning
UCI Code :
Massini
-
DERAILLEURKE
- Mountainbiker
Post by DERAILLEURKE »
24 augustus 2008scottbikerke wrote:Om welk uur start de 50km?
* 10 u
Groepsstart (place de l'eglise) voor de 50km.
* 10.10 u
Vrije start tot en met 11uur voor de 25km.
* 6.30 u
Mogelijkheid afhalen startpakket voor alle gechronometreerde(50,75,100 & 125km)
* 8.45 u
Groepsstart (place de l'eglise) voor de 125km
* 9 u
Groepsstart (place de l'eglise) voor de 100km
* 9 u
Inschrijvingen voor recreatieve 25km.
* 9.30 u
Groepsstart (place de l'eglise) voor de 75 km.
DERAILLEURKE wrote:24 augustus 2008scottbikerke wrote:Om welk uur start de 50km?
* 10 u
Groepsstart (place de l'eglise) voor de 50km.
* 10.10 u
Vrije start tot en met 11uur voor de 25km.
* 6.30 u
Mogelijkheid afhalen startpakket voor alle gechronometreerde(50,75,100 & 125km)
* 8.45 u
Groepsstart (place de l'eglise) voor de 125km
* 9 u
Groepsstart (place de l'eglise) voor de 100km
* 9 u
Inschrijvingen voor recreatieve 25km.
* 9.30 u
Groepsstart (place de l'eglise) voor de 75 km.
mercikes
- Fuerzabert
- Mountainbiker
Post by Fuerzabert »
Die vergunningen tellen wel! De UCI code is gewoon je geboortedatum maar dan in omgekeerde volgorde, voorafgegaan met de landencode.Massini wrote:nope VWB en BBR en andere tellen niet, ze bedoelen een wedstrijdvergunning denk ik.DERAILLEURKE wrote:Bij de inschrijving vragen ze:
Wedstrijd vergunning
UCI Code :
Massini
bv. BEL19760125
- MaC'Red
- Mountainbiker
en dat zegt ge nu pasFuerzabert wrote:Die vergunningen tellen wel! De UCI code is gewoon je geboortedatum maar dan in omgekeerde volgorde, voorafgegaan met de landencode.Massini wrote:nope VWB en BBR en andere tellen niet, ze bedoelen een wedstrijdvergunning denk ik.DERAILLEURKE wrote:Bij de inschrijving vragen ze:
Wedstrijd vergunning
UCI Code :
Massini
bv. BEL19760125
Had ik da geweten
Massini