wie van jullie heeft een hond?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

@ Daliz, Prachtige Hond!

Ik zou zo'n hond wel nog willen, of een Deense Dog. Zo'n "blauwe" versie :lol:
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Mooi, zo'n Weimaraner!

Foto's aan 't sorteren geweest en nog enkele leuke van onze Labrador gevonden...

Image
Image
Image
Leaggael
Mountainbiker

Post by Leaggael »

Image
Franse bulldog,
Ooooo zoooo lui !
Fred83
Mountainbiker

Post by Fred83 »

Ik heb nen Bobtail, is 3 jaar en zijn naam is Rik maar we noemen hem altijd Dikke Rik of Rikske :-)
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

Nog eens ons Bodilleke.
Image
Snellen Erre
Mountainbiker

Post by Snellen Erre »

Al 3 jaar een cane corso en sinds vorig weekend een dogo argentino teef erbij. Ze komt uit een asiel en is ongeveer de vetste hond die ik al gezien heb [-X Wel een superlief beest dus ik hoop dat we er snel een kilo of 5 af kunnen krijgen.

Coole foto van het frans bulletje trouwens :lol:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Ik veronderstel dat je Cane een reu is? Is die een beetje te doen met vreemden of bezoekers in huis? In mijne presa zit een klein beetje cane (grootmoeder) maar het is onmogenlijk iemand binnen te laten, enfin, levend buiten te laten. (goed waken is bon, maar erover is erover.....nee, heeft nix met opvoeding maar met karakter te maken!)
Snellen Erre
Mountainbiker

Post by Snellen Erre »

Yep, een reu. Zolang wij thuis zijn, is dat geen enkel probleem. Effe lelijk doen als ze binnen komen maar hij kalmeert vanaf de mensen binnen zijn en kijkt er daarna zelfs niet meer naar om.
Het is alleen spannend als wij vanachter in den hof zitten en er dan iemand langs de zijdeur binnenkomt maar ja, over 't algemeen zijn dat wel héél bekenden, anders kan ik zelf een sprintje trekken :wink:
Als we niet thuis is 't volgens mij wel een ander paar mouwen maar dat hebben we tot op heden, gelukkig, nog niet meegemaakt...

Wij hebben ook nog even getwijfeld tussen CC en DC, ben toen op bezoek geweest bij een fokker die beide rassen fokt en die wist mij te vertellen dat de DC toch iets feller kan zijn naar andere honden en dat zagen we niet echt zitten. Anders had er hier misschien ook wel 1 rondgelopen, toffe beestjes =P~
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Fokker is wss Roelands in Boeischot? Voor zover ik weet is hij gestopt met Presa's wegens te veel accidenten......

Ne foto van uwe Cane zouden we hier nie erg vinden denk ik.....
Snellen Erre
Mountainbiker

Post by Snellen Erre »

Booischot zegt mij nog wel iets yep, die mens zijne naam weet ik niet meer... Het is ondertussen ook al 4-5 jaar geleden en volgens mij was hij toen al niet meer zo actief aan het fokken met presa's. Heb toen met hem gebeld en ben er ook niet gaan kijken, volgens mij om die reden.

Is die van u een beetje sociaal met andere honden? Of is't ene met een kort lontje? :wink:

Hier zijn een paar aktiefoto's van hem en zijn dikke mastino vriend (die spijtig genoeg al overleden is):

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Post Reply