08/06/2008 - Wellen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tripper
Mountainbiker

Post by tripper »

wij hebben de 50 are de 48.270 gedaan alles naar wens =D> dus komen we volgende keer terug . ik heb ook een prijske gewonnen mooie hollandse oranje zomer overtrekkers voor mijn schoenen ik zal opvallen volgende week effe de gegevens 48.270 km 21.45 avs
woozzy55
Mountainbiker

Post by woozzy55 »

samen met met mijn zoon van 14 ook de 50 km gedaan.
mooie tocht. Vond hem redelijk zwaar met de modder.
Prima bepijling en heel goede bevoorrading.
Prima werk voor een eerste organisatie.
Alleen stond er bij de bikewash nogal veel volk aan te schuiven en zijn we maar verder gereden. MIsschien te weinig afspuitlansen voorzien ?
Toch heel goed geamuseerd en zeker tot volgend jaar.
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Ik heb hier ook de grote toer komen rijden. Had iets meer dan 47km op de teller.

Schoon streek maar ik had de indruk dat er veel van de Bloso gebruik gemaakt was op deze tocht.

Het was nog wel goed nat van de voorbije nacht op veel plaatsen maar dat had op sommige plaatsen weer het voordeel dat het losse zand weggespoeld was en dat je gemakkelijker op de steentjes omhoog kon rijden. Op andere plaatsen (velden) was het dan weer wat zwaarder door de zuigende grond of modder.

Bewaakte fietsstalling. =D>
De 2 bevoorradingen waren super. =D>
De bepijling was in orde. =D>
Thompson Cruzer
Mountainbiker

Post by Thompson Cruzer »

Proficiat aan de mannen van Fortuna!! Voor hun eerste keer hebben ze dit heel goed gedaan. Ik hoop dat er nog clubs zijn die hen voorbeeld volgen en een tochtje ineensteken want ik vind dat er in ons mooi limburg te weinig zomertochten zijn.

Hele mooie streek, geen singletracks maar vond de glooiende veldwegen even leuk!! Ben flink in het rood moeten gaan op sommige hellingen

Zeker tot volgend jaar
The_ReBeL
Mountainbiker

Post by The_ReBeL »

Vandaag samen met m'n collega de 37km gedaan.. Héél mooie tocht, de toer liep mooi volgens het parcours van Wellen & Borgloon...
Vermits ik die van Wellen al ettelijke keren gedaan heb, was het gedeelte Borgloon een leuke verrassing..
Hier en daar wel serieus modder gegeten - en ik was blijkbaar niet de enige :lol:

Steengoeie organisatie, goede bewegwijzering... Alles tip top!
Volgend jaar weer?

Mvg,
pipel
Mountainbiker

Post by pipel »

Ten eerste, hartelijk bedankt aan al onze deelnemers op de eerste editie van onze Team Fortuna TT.
Wij zijn heel blij met de vele positieve commentaren die we hier lezen en die we na de tocht konden verzamelen.
Uiteraard waren hier en daar wat mankementen te zien, maar hopelijk kunnen jullie ons deze (beginners)fouten vergeven.
Bij het opruimen van de bevoorradingen en het wegnemen van de pijlen hebben we inderdaad een inschattingsfout gemaakt.
Qua parcours waren we door de strenge regels van de gemeentes inderdaad grotendeels beperkt tot de vaste routes van het euregionetwerk, maar die van Borgloon is pas begin mei uitgepijld, dus zou het mij verbazen moesten er al veel bikers buiten deze streek de vaste route gereden hebben.

Nu goed leren uit onze fouten en dan maken we ons klaar voor de tweede editie volgend jaar!!
pipel
Mountainbiker

Post by pipel »

NbD wrote:
nikefootball.com wrote:
De betonwegen hebben we uiteraard zoveel mogelijk gemeden, maar sporadisch is er toch een noodzakelijke verbindingsweg te nemen, echter nooit meer dan 100m.
Keep it real, guys!
:-?

Voor de rest alles OK.
Betonwegen vielen goe mee was wel iets meer dan 100m soms maar dat was niet zo erg... maar dat de pijltjes al verdwenen waren op het einde da vond ik véééééééééééééél erger. Wij waren om 10.30 vertrokken voor de 50KM; de laatste bevoorrading was al bijna ingepakt maar toch nog een wafelke, banaan & appelsien + drank gekregen daarna verder vertrokken tot op het bordje "nog 5KM" toen géén enkel pijltje meer gevonden. Sjans da der veel mensen op straat liepen die de weg terug wisten. Al bij al goe geweest maar laat die pijltjes en die bevoorradingen een half uurke langer staan de volgende keer! En neen we zijn nie verkeerd gereden want we hebben een autoke gezien da alles opgehaald had toen wij nog op de baan waren. Twas een groenkleurig oud autoke met 2 gasten in...

Misschien tot volgend jaar!
sorry, maar ik was de chauffeur van het groen(modder)kleurig oud autoke. volgens mij heb ik jullie inderdaad zien staan (man in rode jas wachtend op een vrouw). bij de 2de bevoorrading hadden ze mij gemeld dat jullie als laatste gepasseerd waren, dus dacht ik dat het wel kon dat ik de grote borden al wegnam (routepijltjes werden pas iets later opgehaald door bikers). op dat moment had ik er wel niet aan gedacht dat er al een ploeg de kleine ronde aan 't opruimen was en dat de grote hierop aansloot op 5 km van de aankomst.
mijn excuses hiervor en volgende keer zullen we inderdaad niet op een half uurtje kijken. [-o<
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

De 50km gedaan. Eens niet in mijne tuin in Langdorp gaan rijden (voor de derde week op rij).
Voor een eerste organisatie dik in orde. =D>
Dergelijke initiatieven mogen er gerust meer komen in zo'n mooie streek, ik zou elke week afkomen.
Volgend jaar iets grotere pijltjes (hoewel ik eens niet gemist heb).

Ik kom zeker weer. =D>
Mystix
Mountainbiker
Location: Granville Fuse 2008 & Ridley Thunder... tailored - kader = orig.

gevonden...

Post by Mystix »

eveneens als Pipel danken wij jullie voor de mooie opkomst. De puntjes van feedback zullen voor volgend jaar werkpunten worden. Het is eigenlijk belangrijk voor onze eerste keer dat jullie zo'n feedback geven want een volgende editie zit er zeker en vast in. Rekening houdend met de kritiek bouwen we aan een volgende "perfecte" editie.

Belangrijk = gisteren bij het opruimen zijn er een paar dingen teruggevonden. Indien u iets verloren bent, mail dan maar naar info@teamfortuna.be
wij bezorgen het je terug.
kfcdenbiker
Mountainbiker

Post by kfcdenbiker »

wij hebben gisteren ook de 50 gedaan en waren als eerste vertrokken om 7.20u.van de organisatie al een wafeltje meegekregen omdat ze niet konden beloven dat de eerste bevoorrading er zou staan.na 15 kilometer toch de bevoorrading en na een dikke 30 kilometer terug een bevoorrading.alles dik in orde en hoedje af voor de organisatie.en dat er veel bloso tussen zat daar kan je volgens mij niet buiten omdat deze wegen de mooiste zijn uit uw streek,DUS laat ze maar zagen over de bloso route wij waren zeker aangenaam verrast.
tot volgend jaar
Post Reply