8ste Hagelandse Chrono op Zaterdag 7 juni 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Sunn Xtreme
- Expert
Ik heb gisteren ook voor de 1ste keer de Hagelandse gedaan,
Al ging het niet zo snel als jullie,moet nog zoveel leren
, me toch goed geamuseerd.Bedankt aan de mensen die effe inhielden achter mij, en de steeds vriendelijke Merci bij opzij gaan
Na in de 1ste 5km al 3keer gevallen te zijn, aan de 1ste bevoorrading de brui eraan gegeven, achterrem had het begeven, en enkel op de voorrem was me toch iets te gevaarlijk
In ieder geval, Petje af voor de organisatie en de mensen die hem uitgereden hebben!! en volgend jaar beter he
Al ging het niet zo snel als jullie,moet nog zoveel leren
Na in de 1ste 5km al 3keer gevallen te zijn, aan de 1ste bevoorrading de brui eraan gegeven, achterrem had het begeven, en enkel op de voorrem was me toch iets te gevaarlijk
In ieder geval, Petje af voor de organisatie en de mensen die hem uitgereden hebben!! en volgend jaar beter he
- the sentinel
- Mountainbiker
Post by the sentinel »
Man man man als ik dat zo hoor zijn er een hele nest die afgesneden hebben!
Aan allen die de toer volledig juist uitgereden hebben... proficiat, aan allen die de toer op onrechtmatige wijze uitgereden hebben... ook proficiat!
En 't is waar dat ze alleen zichzelf bedriegen maar als zij gelijk gij een klassement in Zoenk willen rijden dan pakken ze toch maar aardig wat punten weg van u hè...
Misschien iets voor de organisatie om over na te denken...
Aan allen die de toer volledig juist uitgereden hebben... proficiat, aan allen die de toer op onrechtmatige wijze uitgereden hebben... ook proficiat!
En 't is waar dat ze alleen zichzelf bedriegen maar als zij gelijk gij een klassement in Zoenk willen rijden dan pakken ze toch maar aardig wat punten weg van u hè...
Misschien iets voor de organisatie om over na te denken...
om jullie te pesten, en ook om te zien of alles alles alles opgeruimd was van pijltje, paaltjes, lintjes, drinkbussen, drinkbekerkes, w-cups, energierependinges, heb ik vandaag het parkoers nog eens gereden, in een lekker weertje : deze namiddag was het zo'n 24 graden, blauwe hemel, zonneke op het bolleke.
had nog altijd mijnen fast fred liggen langs achter (vooraan dien bulldog), en ik ben zo goed als overal op gereden. Maar één keer omgekeerd omdat ik niet uitgeklikt geraakte... Als we het vandaag georganiseerd hadden was er geen enkel probleem geweest met het water of de mud. grrr...
had nog altijd mijnen fast fred liggen langs achter (vooraan dien bulldog), en ik ben zo goed als overal op gereden. Maar één keer omgekeerd omdat ik niet uitgeklikt geraakte... Als we het vandaag georganiseerd hadden was er geen enkel probleem geweest met het water of de mud. grrr...
en welke kleur had uw koerskleding?Hebt gij uwe fiets ook afgespoten na de derde bevoorrading?Ik heb nen tijd samengereden met iemand met veel blauw in zijn uitrusting en hij was van de kanten van lokeren en dan nog iemand met veel zwart en een beetje geel in zijn uitrusting.en dan nog ene van de knoet ook.sennevb wrote:wij hebben een hele tijd kort bij elkaar gehangen, ik reed met een blauwe konascottbikerke wrote:
ikke en mijne vlo na de hagelandse chrono
Ik heb zowel gisteren (chrono) als vandaag (toertocht) in Langdorp gereden. De modderpassages lagen er vandaag idd opvallend beter bij in vergelijking met gisteren.Iegienie wrote:om jullie te pesten, en ook om te zien of alles alles alles opgeruimd was van pijltje, paaltjes, lintjes, drinkbussen, drinkbekerkes, w-cups, energierependinges, heb ik vandaag het parkoers nog eens gereden, in een lekker weertje : deze namiddag was het zo'n 24 graden, blauwe hemel, zonneke op het bolleke.