8ste Hagelandse Chrono op Zaterdag 7 juni 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

1,5h bezig geweest met het kuisen van menne bike ! Wat er van modder is afgekomen kan ik nu men eigen Hagelandse organiseren.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

de Fons had er ene op heterdaad betrapt op een stuk afsnijden :-D
SlowOne
Mountainbiker

Post by SlowOne »

Ik heb gisteren ook voor de 1ste keer de Hagelandse gedaan,

Al ging het niet zo snel als jullie,moet nog zoveel leren :drunk: , me toch goed geamuseerd.Bedankt aan de mensen die effe inhielden achter mij, en de steeds vriendelijke Merci bij opzij gaan :wink:

Na in de 1ste 5km al 3keer gevallen te zijn, aan de 1ste bevoorrading de brui eraan gegeven, achterrem had het begeven, en enkel op de voorrem was me toch iets te gevaarlijk

In ieder geval, Petje af voor de organisatie en de mensen die hem uitgereden hebben!! en volgend jaar beter he
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Man man man als ik dat zo hoor zijn er een hele nest die afgesneden hebben!
Aan allen die de toer volledig juist uitgereden hebben... proficiat, aan allen die de toer op onrechtmatige wijze uitgereden hebben... ook proficiat!

En 't is waar dat ze alleen zichzelf bedriegen maar als zij gelijk gij een klassement in Zoenk willen rijden dan pakken ze toch maar aardig wat punten weg van u hè...
Misschien iets voor de organisatie om over na te denken...
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Sunn xtreme wrote:de Fons had er ene op heterdaad betrapt op een stuk afsnijden :-D
Inderdaad, op 5:55 van het eerste filmke :-)
Grappig... =D>
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

om jullie te pesten, en ook om te zien of alles alles alles opgeruimd was van pijltje, paaltjes, lintjes, drinkbussen, drinkbekerkes, w-cups, energierependinges, heb ik vandaag het parkoers nog eens gereden, in een lekker weertje : deze namiddag was het zo'n 24 graden, blauwe hemel, zonneke op het bolleke.

had nog altijd mijnen fast fred liggen langs achter (vooraan dien bulldog), en ik ben zo goed als overal op gereden. Maar één keer omgekeerd omdat ik niet uitgeklikt geraakte... Als we het vandaag georganiseerd hadden was er geen enkel probleem geweest met het water of de mud. grrr...
sennevb
Mountainbiker

Post by sennevb »

scottbikerke wrote:Image
Image

ikke en mijne vlo na de hagelandse chrono
wij hebben een hele tijd kort bij elkaar gehangen, ik reed met een blauwe kona
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Idd, vandaag gereden omstreken Rillaar-Tielt-Winge-Nieuwrode en heel goede ondergrond. Goed te ontwijken plassen en blubbervrij.
Heel jammer van het weer, maar dat hebben jullie niet in de hand.

Respect voor alle finishers.
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

sennevb wrote:
scottbikerke wrote:Image
Image

ikke en mijne vlo na de hagelandse chrono
wij hebben een hele tijd kort bij elkaar gehangen, ik reed met een blauwe kona
en welke kleur had uw koerskleding?Hebt gij uwe fiets ook afgespoten na de derde bevoorrading?Ik heb nen tijd samengereden met iemand met veel blauw in zijn uitrusting en hij was van de kanten van lokeren en dan nog iemand met veel zwart en een beetje geel in zijn uitrusting.en dan nog ene van de knoet ook.
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Iegienie wrote:om jullie te pesten, en ook om te zien of alles alles alles opgeruimd was van pijltje, paaltjes, lintjes, drinkbussen, drinkbekerkes, w-cups, energierependinges, heb ik vandaag het parkoers nog eens gereden, in een lekker weertje : deze namiddag was het zo'n 24 graden, blauwe hemel, zonneke op het bolleke.

had nog altijd mijnen fast fred liggen langs achter (vooraan dien bulldog), en ik ben zo goed als overal op gereden. Maar één keer omgekeerd omdat ik niet uitgeklikt geraakte... Als we het vandaag georganiseerd hadden was er geen enkel probleem geweest met het water of de mud. grrr...
Ik heb zowel gisteren (chrono) als vandaag (toertocht) in Langdorp gereden. De modderpassages lagen er vandaag idd opvallend beter bij in vergelijking met gisteren.
Post Reply