08/06/08 Bornem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Firmie
- Mountainbiker
Post by Herder Firmie »
Net een modderbandje achteraan geplaatst, zal allicht wel nodig zijn. Hopelijk beter weer dan vandaag. I'll be there at 8.
- crazy rush
- Mountainbiker
Post by crazy rush »
ok ik kom ook af samen met mijn broetje
wel juist mijne modderband afgedaan
maar het zal met de maxxise ook wel gaan
tot morgen rond den achten

wel juist mijne modderband afgedaan
maar het zal met de maxxise ook wel gaan
tot morgen rond den achten
Ik ben vroeg gestart en dat zag je meteen aan de organisatie!! Greenbikers hebben nog veel te leren op dat gebied. Terwijl een bende greenbikers stond te keuvelen aan de inschrijving, stond ik voor een gesloten privé-poort.
Murcock heeft ons goed beet genomen. Hij beloofde meer off-road, maar in vergelijking met de winter-editie merkte ik alleen dat de tour in de omgekeerde richting werd gereden met hoog bloso-gehalte! Me dunkt wil da clubke veel geld ophalen zonder er veel extras voor te moeten doen.
De herders hebben dan wel de heuvelachtige natuur mee, maar die gaan teminste nog single-tracks afmaaien waar in jaren geen kat is meer doorgereden.
In Bornem zien ze mij dus niet meer.
Groetjes.
Murcock heeft ons goed beet genomen. Hij beloofde meer off-road, maar in vergelijking met de winter-editie merkte ik alleen dat de tour in de omgekeerde richting werd gereden met hoog bloso-gehalte! Me dunkt wil da clubke veel geld ophalen zonder er veel extras voor te moeten doen.
De herders hebben dan wel de heuvelachtige natuur mee, maar die gaan teminste nog single-tracks afmaaien waar in jaren geen kat is meer doorgereden.
In Bornem zien ze mij dus niet meer.
Groetjes.
voor skippyboy.....waarschijnlijk een van de eerste malen deze tocht gereden......voor mij de zevende keer en er zaten weer heel wat nieuwe stukken tussen in vergelijking met de vorige jaren en.... ja er was iets meer asfalt en dat kwam doordat de Greenis op het laatste moment hun parcours hebben aangepast wegens de overvloedige regen van de afgelopen dagen
Voor mij en de rest van de sasbikers was het dik in orde, wij hebben wel bij de inschrijving onze afstand zelf bepaald
maar greenies doe zo voort
een leuke voormiddag achter de rug
Ni vergeten : zondag 6 juli 4-uren-race te Humbeek
meer info: zie www.sasbikers.be
Voor mij en de rest van de sasbikers was het dik in orde, wij hebben wel bij de inschrijving onze afstand zelf bepaald
Ni vergeten : zondag 6 juli 4-uren-race te Humbeek
meer info: zie www.sasbikers.be
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
En hoe beviel de eerste rit met onze club? Het waren wel niet de strafste die ginder aanwezig waren (ahumdemonic wrote:Ik heb mij ferm geamuseerd op de 60. Leuke TT met voldoende afwisseling, het parkoer was lekker "saignant", allemaal doenbare stukken. Het stukje bos waar de fotograaf stond was echt genieten. De bevoorradingen, 2 op de 60 waren prima!