hoe krampen wegwerken zonder van fiets te stappen?

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
fast_bunny
Mountainbiker

Post by fast_bunny »

sure ,

op 1 been is al dubbel zo zwaar.

heb zelf geen fittness ervaring . wat is dan wel een goede sessie ? 4 x 50 of zo ?
BEASTY
Mountainbiker

Post by BEASTY »

yep,

ik blijf erbij dat het aan twee dingen kan en zal liggen niet genoeg drinken of de inspanning niet gewoon zijn dus meer trainen het is nu al een jaar geleden dat ik nog eens een kramp kreeg dus.....

gr

THE BEAST
D2E
Mountainbiker

Post by D2E »

Ik krijg altijd kramp als ik van m'n fiets stap, wanneer ik mijn been over mijn zadel wil heffen schiet het er meestal in, aan de achterkant van m'n bovenbeen... weet niet welke spier daar zit maar het kan alleszinds zeer doen :-)
Tijdens het rijden krijg ik het soms aan de voorkant van m'n bovenbeen maar dat gaat over.
den bak
Mountainbiker

Post by den bak »

Het is dikwijls goed om te strechen dat doet echt goed of een heel lichte versnelling rijden helpt altijd
Freezing
Mountainbiker

Post by Freezing »

Heb nu ook al dikke twee weken last van vervelende benen, kan ik het krampen noemen, ja eigelijk wel. Ze schieten niet door maar toch zie ik bij de minste krachtinspanning af, waar ligt de oorzaak. gebrek aan training normaal niet, heeft altijd goed gegaan en opeens was het gedaan.
Heb toen een topweek gehad, kon echt blijven gaan maar week erna ben ik gevallen op circuit van zolder en toen is het bergaf gegaan. Enkel schaafwonden te zien, geen rugpijn ofzo na de val. maar toch zit ik minder comfortabel op men koersfiets, na enkele uurtjes voel ik het al wat in men rug.
Dacht toen dat ik wat meer moest trainen, heb toen 6/7 van de week getraind en telkens afgezien, Vandaag nog altijd. Rustpauze inlassen, ook gedaan. Enkele dagen de fiets opzij gezet en dagen erna gewoon gaan losrijden, op einde eens getest ofdat het beter was maar nee terug dat kramperig gevoel in de benen bij de minste helling. Kan het zijn dat ik iets tekort heb aan vitaminen ofzo?, ben einde raad. Laatste wat ik nog kan doen is naar de dokter gaan.
Als er iemand raad voor me heeft
Post Reply