15/06/2008 - Corroy-le-Château

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
fredje_76
Mountainbiker

15/06/2008 - Corroy-le-Château

Post by fredje_76 »

Iemand meer info over deze tocht ? HM ? Ervaringen vorig jaar ? Etc...

Image
G-Stoel
Mountainbiker

Post by G-Stoel »

Heeft er echt niemand geen informatie?
Ik denk dat daar een mooie MTB-streek is.
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

deze de vorige jaren enkele malen gereden en was best ok, tof parcours(veld en bos ,single-tracks,klimmetjes en leuke afdalingen) en goede organisatie qua afpijling,douches,aprés

als je hem nog niet bolden ........ een aanrader
MudZuluFinest
Mountainbiker

Post by MudZuluFinest »

mmmm met lekkere pannekoeke =D> wat een feest!!! Ik kom daar voor de eerste keer, zullen zien wat da geeft e...
fredje_76
Mountainbiker

Post by fredje_76 »

Vandaag dus deze TT gereden en méér dan aangenaam verrast !

Leuk parcours met afwisseling, goede organisatie, goede bepijling en méér dan goede bevoorradingen... =D>

Bij de eerste bevoorrading waren er inderdaad (warme) pannekoeken, mét choco, suiker of triple sec ! Dat laatste wel een rare combinatie voor een TT maar wel gesmaakt ! :wink:

Enige minpunt (om te miereneuken) was dat de eerste bevoorrading al na 9km (!!) was voorzien... #-o

Uiteindelijk bleek de 50km bij de inschrijving 55km te zijn en stonden er 57km op de teller met 560HM !

Volgend jaar zeker weer van de partij !
pelleke
Mountainbiker

Post by pelleke »

Idd leuke toertocht, vooral ook mooie streek.
Da van die pannekoeken met alcohol was wel leuk op een tt. en brengt wat variatie :drunk:
De bepijling waren gewoon op de grond geschilderd maar wel duidelijk met als voordeel dat ze deze niet kunnen draaien of verplaatsen :lol:
Wel hinderlijk en zelfs gevaarlijk vond ik dat de gelegenheidsfietsers voor de korte toertocht gedeeltelijk op hetzelfd parcours zaten zelfs met zeer kleine kindjes in aanhangwagentjes ed. net alsof ze op weg waren naar een of andere pensenkermis, :P wel grappig nog nooit gezien op een tt.
Toch hoop ik er volgend jaar weer bij te zijn. alleen al voor die pannekoeken.
G-Stoel
Mountainbiker

Post by G-Stoel »

Ook daar gaan rijden .40Km.
Inderdaad een prachtige organisatie.
Zeker volgend jaar terug
Benny zonder vrees
Mountainbiker

Post by Benny zonder vrees »

Hallo, ik ben zondag ook gaan ( pannenkoeken eten ) rijden in Corroy Le Chateau,bij de inschrijvingen hebben we een polsbandje gekregen en als ik het goed verstaan heb stond daar ook ne website op waar je foto's van de tocht kon downloaden. Kan er iemand mij daaraan helpen ik denk dat de klein manne met mijn bandje zijn gaan crossen maar die weten van niks :^o
fredje_76
Mountainbiker

Post by fredje_76 »

Benny zonder vrees wrote:...als ik het goed verstaan heb stond daar ook ne website op waar je foto's van de tocht kon downloaden.
http://corroylechateau.viabloga.com/news/vtt-2008 :wink:
Post Reply