Ja is waar, zat nog met de gedachte dat die overgang van rabobank naar landbouwkrediet pas later ging zijn, maar dat klopt inderdaad.scottbikerke wrote:Hij heeft de ronde van belgie ook al voor landbouwkrediet gereden.Conrad wrote:En trouwens, ik weet niet of jullie al foto's gezien hebben.
Maar sven reed al in een landbouwkrediet tenue rond.
sven nys
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Conrad
- Mountainbiker
-
steve
- Mountainbiker
ik denk dat er weinig atleten in belgie zo leven voor hun sport.
Soms tot in het absurde toe maar met resultaat en inderdaad het is NOG MAAR 3 jaar!
ge kunt geen beter uitgang bord hebben dan hem, opgelet ik breek de anderen niet af,
maar mensen die niet uit het mtb milieu komen kennen de belgische mtb atleten niet , dus daarom is het niet slecht dat hij het even in de kijker zet.
zo komt het mtb ook in de kijker
proficiat voor de prestatie
Soms tot in het absurde toe maar met resultaat en inderdaad het is NOG MAAR 3 jaar!
ge kunt geen beter uitgang bord hebben dan hem, opgelet ik breek de anderen niet af,
maar mensen die niet uit het mtb milieu komen kennen de belgische mtb atleten niet , dus daarom is het niet slecht dat hij het even in de kijker zet.
zo komt het mtb ook in de kijker
proficiat voor de prestatie
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
daar had ik nu niet aan gedachtscottbikerke wrote:parcour is voor iedereen hetzelfde, van de eerste tot de laatsteroy wrote:
bravo voor sven.
Sterk van de plaatsen goedmaken maar als het hetzelfde parkoer was van vorig jaar geloof ik het wel.
Ik had het erover omdat sven vorig jaar ook sterk heeft gereden op dat parkoer het ligt hem wel daar.
yep het ligt hem zekerroy wrote:daar had ik nu niet aan gedachtscottbikerke wrote:parcour is voor iedereen hetzelfde, van de eerste tot de laatsteroy wrote:
bravo voor sven.
Sterk van de plaatsen goedmaken maar als het hetzelfde parkoer was van vorig jaar geloof ik het wel.![]()
Ik had het erover omdat sven vorig jaar ook sterk heeft gereden op dat parkoer het ligt hem wel daar.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Volledig Zwitsers podium in Fort William
Sven Nys verraste alweer vriend en vijand door op de zesde plaats te eindigen pracht prestatie
Sven Nys verraste alweer vriend en vijand door op de zesde plaats te eindigen pracht prestatie
dat parcours ligt hem idd, net zoals het ek parcours, het weer ook trouwens, dat van de OS ligt hem ook denk ik, maar het weer helemaal niet
plus: die Zwitsers strijden nog altijd voor een olympische kwalificatie, anderen houden zich gedeisd, absalon deed niet eens mee, hermida (2de in Athene, vierde in 2000) eindigde 25ste
de verwachtingen gaan hierdoor ook steil de hoogte in, en daar kan hij niet goed mee om op grote afspraken, hij is het best wanneer er weinig van hem verwacht wordt, confer zijn onverwachte kwalificatie in Fort William vorig jaar (toen hij die kwalificatie officieel al had afgeblazen)
al bij al denk ik dat een achtste plaats (= olympisch diploma) op de os een schitterende prestatie zou zijn, da's ook zo ongeveer de doelstelling van de bondscoach: drie Belgen in de top acht (wat optimistisch voor meirhaeghe mss)
plus: die Zwitsers strijden nog altijd voor een olympische kwalificatie, anderen houden zich gedeisd, absalon deed niet eens mee, hermida (2de in Athene, vierde in 2000) eindigde 25ste
de verwachtingen gaan hierdoor ook steil de hoogte in, en daar kan hij niet goed mee om op grote afspraken, hij is het best wanneer er weinig van hem verwacht wordt, confer zijn onverwachte kwalificatie in Fort William vorig jaar (toen hij die kwalificatie officieel al had afgeblazen)
al bij al denk ik dat een achtste plaats (= olympisch diploma) op de os een schitterende prestatie zou zijn, da's ook zo ongeveer de doelstelling van de bondscoach: drie Belgen in de top acht (wat optimistisch voor meirhaeghe mss)