08/06/08 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Herder Firmie
Mountainbiker

Post by Herder Firmie »

Net een modderbandje achteraan geplaatst, zal allicht wel nodig zijn. Hopelijk beter weer dan vandaag. I'll be there at 8.
jant
Mountainbiker

Post by jant »

idd herder firmie :-D
D2E
Mountainbiker

Post by D2E »

Ik heb voorlopig een focus fully gekregen van mijn fietsmaker, die kom ik eens testen in Bornem morgen :wink:
den daler
Mountainbiker

Post by den daler »

komen morgen af met 3 man
een nadeel moet op tijd thuis zijn
dus zal weer vliegen worden
dus houd ulle maar klaar mannen
net mijn nieuwe band gelegd
op aanraden van velomaker
is zijn raad volgen ben curieus
crazy rush
Mountainbiker

Post by crazy rush »

ok ik kom ook af samen met mijn broetje
wel juist mijne modderband afgedaan
maar het zal met de maxxise ook wel gaan
tot morgen rond den achten
:P :P :P
Skippyboy
Mountainbiker

Post by Skippyboy »

Ik ben vroeg gestart en dat zag je meteen aan de organisatie!! Greenbikers hebben nog veel te leren op dat gebied. Terwijl een bende greenbikers stond te keuvelen aan de inschrijving, stond ik voor een gesloten privé-poort.
Murcock heeft ons goed beet genomen. Hij beloofde meer off-road, maar in vergelijking met de winter-editie merkte ik alleen dat de tour in de omgekeerde richting werd gereden met hoog bloso-gehalte! Me dunkt wil da clubke veel geld ophalen zonder er veel extras voor te moeten doen.

De herders hebben dan wel de heuvelachtige natuur mee, maar die gaan teminste nog single-tracks afmaaien waar in jaren geen kat is meer doorgereden.

In Bornem zien ze mij dus niet meer.

Groetjes.
D2E
Mountainbiker

Post by D2E »

Ik volg skippy niet :-) , vond het allemaal in orde, parcours en bevoorrading.
Technisch stukje in het midden was wel niet echt te doen, spekgladde schuine hellingen 8)
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

voor skippyboy.....waarschijnlijk een van de eerste malen deze tocht gereden......voor mij de zevende keer en er zaten weer heel wat nieuwe stukken tussen in vergelijking met de vorige jaren en.... ja er was iets meer asfalt en dat kwam doordat de Greenis op het laatste moment hun parcours hebben aangepast wegens de overvloedige regen van de afgelopen dagen

Voor mij en de rest van de sasbikers was het dik in orde, wij hebben wel bij de inschrijving onze afstand zelf bepaald #-o maar greenies doe zo voort [-o< [-o< een leuke voormiddag achter de rug

Ni vergeten : zondag 6 juli 4-uren-race te Humbeek
meer info: zie www.sasbikers.be
demonic
Mountainbiker

Post by demonic »

Ik heb mij ferm geamuseerd op de 60. Leuke TT met voldoende afwisseling, het parkoer was lekker "saignant", allemaal doenbare stukken. Het stukje bos waar de fotograaf stond was echt genieten. De bevoorradingen, 2 op de 60 waren prima!
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

demonic wrote:Ik heb mij ferm geamuseerd op de 60. Leuke TT met voldoende afwisseling, het parkoer was lekker "saignant", allemaal doenbare stukken. Het stukje bos waar de fotograaf stond was echt genieten. De bevoorradingen, 2 op de 60 waren prima!
En hoe beviel de eerste rit met onze club? Het waren wel niet de strafste die ginder aanwezig waren (ahum :lol: ), maar kom als kennismaking was het toch al goed zeker?
Post Reply