Ja,wie dat geen aantrekkelijke meid vind??Dat kind heeft "een echt natuurlijke uitstraling "en dat trekt aan...roger wrote:Mooi, sierlijk en een lach om verliefd op te worden.
8ste Hagelandse Chrono op Zaterdag 7 juni 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
@ allen die het parcour volgen :
Je moet u daar niks van aantrekken van die mannen die afsnijden om zo een paar plaatsen te winnen...Dat zijn op voorhand al de "losers" .
De mannen die willen pronken met hun behaalde plaats maar er in t'echt niet veel van bakken...Ik heb eigenlijk medelijden met die gasten en krijg inwendig de slappe lach als ik ze zo bezig zie...
Je moet u daar niks van aantrekken van die mannen die afsnijden om zo een paar plaatsen te winnen...Dat zijn op voorhand al de "losers" .
De mannen die willen pronken met hun behaalde plaats maar er in t'echt niet veel van bakken...Ik heb eigenlijk medelijden met die gasten en krijg inwendig de slappe lach als ik ze zo bezig zie...
schitterende rit en prima organisatie, spijtig van de blubber ent slijk maar tis is iets anders he
ik heb er gezien die aan de bosberg al van de gewone baan kwamen terwijl wij van de bosberg bolde en die mannen hun beentjes waren nog proper terwijl de mijne en degene die rond mij reden al helemaal onder de modder zaten
ik ben toch rond de 220 plek binnen gekomen met een tijd van 5u 26.
ik heb er gezien die aan de bosberg al van de gewone baan kwamen terwijl wij van de bosberg bolde en die mannen hun beentjes waren nog proper terwijl de mijne en degene die rond mij reden al helemaal onder de modder zaten
ik ben toch rond de 220 plek binnen gekomen met een tijd van 5u 26.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
ja mannen tis me wat, wat een gebagger.
als het droog was geweest en parkoer er goed had bijgelegen was het een heel mooie crono geweest en had ik hem hopelijk wel uit gereden .
heb samen met trekkie op de bevoorrading van 44 km het opgegeven omdat het niet meer plezant was en waar gewoon op .
mijn 1,5 j ervaring was nog niet genoeg, laat deze tocht toch volgende jaren links liggen
.
mannen van de organisatie gullie krijgen toch een pluim voor de inzet en bevoorradingen en de rest
ps : onderweg ook veel paierkes van sportrepen, drink bussen en papiertjes van energie repen zien liggen.
zoiet doede toch niet
(steek het in uw zak en deponeer het op een bevoorrading in de vuilzak)
grtz devil
als het droog was geweest en parkoer er goed had bijgelegen was het een heel mooie crono geweest en had ik hem hopelijk wel uit gereden .
heb samen met trekkie op de bevoorrading van 44 km het opgegeven omdat het niet meer plezant was en waar gewoon op .
mijn 1,5 j ervaring was nog niet genoeg, laat deze tocht toch volgende jaren links liggen
mannen van de organisatie gullie krijgen toch een pluim voor de inzet en bevoorradingen en de rest
ps : onderweg ook veel paierkes van sportrepen, drink bussen en papiertjes van energie repen zien liggen.
zoiet doede toch niet
grtz devil
ik heb u zien staan aan de bikewash, ik zei nog tege iegienie, dieje is zijne fiets al aant wassen seLuckyIron wrote:voor mij was het ook noppens, mijn kort verhaal:
na 3km plat
na 8km plat
nog 2km stappen
niet moeten aanschuiven aan de bikewash
alleen in den douche met warm water
lekkere spaghetti en ijske
jammer, volgend jaar beter alleen als het veeeeeeeel beter weer is!
proficiat aan de organisatie!
Pech kan gebeuren he maar na 8 km 2 lekke banden is toch wel echt pech zenne
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Dat is eigen aan een chrono,maar niet vanzelfsprekend en ook niet goed te keuren.devil biker wrote: ps : onderweg ook veel paierkes van sportrepen, drink bussen en papiertjes van energie repen zien liggen.
zoiet doede toch niet(steek het in uw zak en deponeer het op een bevoorrading in de vuilzak)
Elke seconde telt en de rest...ja.Spijtig in elk geval dat een race tegen de klok sommige mensen aanspoort tot deze handelingen...
Gelukkig is het overgrote deel wel bereid om de mountainbikeregels te respecteren.Het zou anders snel gedaan zijn met onze "propere"sport.
Is natuurlijk weer extra opkuiswerk voor de organisatoren