ik heb mijn dames kleding van bij MOOZES en ben er heel blij mee.
de pasvorm is goed.
ik heb de dames broekjes en truitjes speciaal voor de dames gemaakt.
de lange truitjes en broeken heb ik uit de normale heren-dames collectie.
groetjes;piglet.
wie koopt welke fietskledij en waar?
Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
Niemand vermarc ?? kleren
heel tevreden van deze kleren.
voor vrouwen scott !!
wel niet goedkoop
heel tevreden van deze kleren.
voor vrouwen scott !!
wel niet goedkoop
Haai,
Ik heb ook a verschillende merken uitgeprobeerd en dit zijn mijn bevindingen:
- Assos: mijn persoonlijke favoriet, zeker voor lange ritjes... Wel een beetje 'pampergevoel' door het dikke zeem, maar zeker niet storend en nooit schaafwonden... zit als een zeteltje
- Pearl Izumi: komt bij mij op de 2de plaats... Superbroekjes ook, zitten als gegoten, niet zo duur als Assos... Weinig slijtage... Alleen af en toe toch schaafwonden bij langere ritten (meer dan 3u)...
- Nalini: even goed als Pearl Izumi vind ik... Zalig zeemvel ook...
- Craft: ook wel goed, alleen niet geschikt voor langere ritjes... Zeem is absoluut niet dik genoeg... Ideaal voor spinninglessen en ritten van 1u max...
- Shimano, Nike, merk uit de Makro: absoluut niet tevreden over... Koop ik nooit meer... Is puur weggegooid geld...
Mijn tip: investeer in een goeie zomer- en winterbroek in plaats van 5 verschillende, goedkopere broekjes te kopen...
Bij Fashion for Cycling en Van Eyck heb ik altijd mijn 'goesting' gevonden... Ik hou absoluut niet van felle kleurkes, maar das nooit een probleem, er hangt vanalles in de rekken!
't Zijn bijna solden ook, dus tis 't moment
Succes ermee!
Isa
Ik heb ook a verschillende merken uitgeprobeerd en dit zijn mijn bevindingen:
- Assos: mijn persoonlijke favoriet, zeker voor lange ritjes... Wel een beetje 'pampergevoel' door het dikke zeem, maar zeker niet storend en nooit schaafwonden... zit als een zeteltje
- Pearl Izumi: komt bij mij op de 2de plaats... Superbroekjes ook, zitten als gegoten, niet zo duur als Assos... Weinig slijtage... Alleen af en toe toch schaafwonden bij langere ritten (meer dan 3u)...
- Nalini: even goed als Pearl Izumi vind ik... Zalig zeemvel ook...
- Craft: ook wel goed, alleen niet geschikt voor langere ritjes... Zeem is absoluut niet dik genoeg... Ideaal voor spinninglessen en ritten van 1u max...
- Shimano, Nike, merk uit de Makro: absoluut niet tevreden over... Koop ik nooit meer... Is puur weggegooid geld...
Mijn tip: investeer in een goeie zomer- en winterbroek in plaats van 5 verschillende, goedkopere broekjes te kopen...
Bij Fashion for Cycling en Van Eyck heb ik altijd mijn 'goesting' gevonden... Ik hou absoluut niet van felle kleurkes, maar das nooit een probleem, er hangt vanalles in de rekken!
't Zijn bijna solden ook, dus tis 't moment
Succes ermee!
Isa
- sleery
- Mountainbiker
- Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat
pilling noemt da : Men spreekt van pilling als er uit het garen, doek of breisel uitstekende vezeleindjes steken die zich als het ware gaan vervezelen tot vezelpropjes op het doekoppervlakteUmbra wrote:De uiteinden van de mouwen begonnen al te "wollen" na enkele wasbeurten-(geen flauw idee eigenlijk wat de juiste Nederlandse benaming voor zoiets is).
Mijn madam is ook op zoek: meer bepaald naar de roze specialized tenue. (Gezien op de wereldbeker in Houffalize) , iemand toevallig al gezien?
-
Ilse Despriet
- Mountainbiker
Post by Ilse Despriet »
Kan iemand me een paar winkels voor fietskledij in de streek van harelbeke aanbevelen?
Ik ben een beginner.
Waar moet ik allemaal op letten?
Ik ben een beginner.
Waar moet ik allemaal op letten?
-
Old Skool
- Mountainbiker
- Location: Geconverteerde oude citybike (RIP) / Speci Rockhopper Disc / Salsa El Mariachi (29'er rigid mudbike)
@ Ilse
Fashion for cycling in Aalter: Grote keuze, goede prijzen (Denk ik ook van de van Eyck-familie)
http://www.fashionforcycling.be/default.html
Fashion for cycling in Aalter: Grote keuze, goede prijzen (Denk ik ook van de van Eyck-familie)
http://www.fashionforcycling.be/default.html