8ste Hagelandse Chrono op Zaterdag 7 juni 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Ik heb er ook zin in, sebiet met het vloke naar daar se.I k zit hier al met mijn koers outfit voor mijne computer.
:lol: tot sebiet he
kleinpeereke
Mountainbiker

Post by kleinpeereke »

me like mud :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Jawaddedadde!
Eerste chrono moeten staken na 40 km, ergens tss 2e en 3e bevoorrading. Voorderailleur kapot en achterste remblokjes zo goed als op... Jammer, al gebiedt de eerlijkheid te zeggen dat ik de tocht in deze condities meer dan waarschijnlijk niet zou kunnen uitrijden hebben.
Met op en af rijden toch nog 65 km gedaan, ben content. Heb in totaal toch zo'n 4u op de velo gezeten...
Volgend jaar proberen we gewoon opnieuw! :-D
Jammer voor de prachtige organisatie dat het zo'n blubber was. Heb de rit gestaakt omdat ik echt bang was zonder achterrem te vallen op een moment dat de meest technische afdalingen nog moesten komen. Ik heb wel veel straffe mannen gezien, die bijna overal omhoog vlamden, hoed af! =D>
Tot volgend jaar!
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

Na 45 km ergens rond de wijgaardberg er de brui aan gegeven... daar doe ik niet meer aan mee in juni zo een gebagger ...

Spijtig voor de organisatie maar aan het weer kunnen ze niks doen ...
Volgend jaar terug als het droog is ...

Eric B
dankers
Mountainbiker

Post by dankers »

Net terug thuis, man twas zwaar, afgezien da 'k heb, mr toch uitgereden..
En nu wachten tot de uitslagen online komen!!

grtz..
The herminator
Mountainbiker

Post by The herminator »

Heb bij de 3e bevoorrading de handdoek moeten gooien. Kabel van de achterversnelling was er bijna aan (iemand was er het begin van de tocht tegengereden) en na verloop van tijd had ik soms wat last van chainsuck. De organisatie was trouwens prachtig en volgend jaar kom ik zeker opnieuw langs, maar hoop dan op een droge omloop (die liggen mij nu eenmaal beter)

Nogmaals proficiat aan de organisatie!
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Organisatie prachtig, bevoorrading ook super.
Kleine randopmerking: soms waren de pijlen heel laat aangeduid zodat je eraan voorbij reed en andere keren heel vroeg zodat je ging zoeken naar de afslag om niet opnieuw te moeten terugrijden. Met remmen die erdoor zitten is dat niet echt aangenaam.

Voor de rest... 't was zwaar!!!! Zeker als na 45km uw rechtershifter het begeeft zodat je achteraan nog 2 verzetjes kan kiezen en dan de 3 vooraan... 6 in totaal dus... maar dat is voor mijn rekening hè. Met al die bagger zou ik er bijna voor kiezen om mijn schijfremmen vaarwel te zeggen en te kiezen voor een xtr v-brakesetje dus mannen als er iemand mijne kader wil kopen...

Bij de weg... Nr 500... afsnijden en heuveltjes links laten liggen door het vlakke stuk te nemen mag niet! Ik hoop dat ge ni voor mij zijt :evil: :evil: :evil:
Last edited by the sentinel on Sat 07 Jun 2008 18:23, edited 1 time in total.
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

twas een zwaar ritje! vooral tussen km 30 en 50 was het toch regelmatig baggeren zulle. Ik heb er toch meer dan een half uur langer over gedaan tov vorig jaar.
1 keer zwaar tegen dek gegaan op de baan, maar de lichamelijke schade valt nog mee, enkel mijn knie eventjes afwachten en 1 keer tioch een serieus stuk misreden, maar dat was mijn eigen schuld, dus daarover ga ik nie zeiken! Wat ik wel weer triestig vind is dat er toch wel weer serieus afgesneden is hoor! Mijne maat heeft er ook ene gezien die zeker meer dan 5km minder heeft afgelegd, hopelijk is hij heel trots op zijnen tijd.

Maar ik laat het niet aan mijn hart komen, ik heb afgezien maar mij wel goed geamuseerd! Langdorp tot volgend jaar! =D> =D> =D>
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Blij dat ik gegaan ben,met zo een weer ga ik liever mountaibiken dan kilometers malen op de baan.Proficiat aan de organisatie waar halen ze toch al die wegskes,af en toe wat verkeerd gereden maar dat is door men eigen schuld.
Voelde wel dat ik de laatste tijd enkel maar kleine afstanden heb gefietst,daarbij een weekje terug uit verlof en vanaf 60km ging het dan wat moeizamer.Ook voor de eerste keer chainsuck gehad en dat is niet plezierig als je zo in volle helling plotseling blokkeert.
Gisterenavond nog men achterste band vervangen daar waar er een Barro marathon op stond heb ik deze vervangen voor een Saguaro en dat was een slechte beslissing,vele hellingen moeten te voet doen.
Op mene polar 5u3 min,gemiddelde hartslag 158,max 181, waarvan 2u17min boven de 160 slagen,dat zegt genoeg dat de conditie niet optimaal was.Maar ik heb me toch enorm geamuseerd en mene Seven heeft het schitterend gedaan.Ik vraag mij af of ik nog een fullsuspension nodig heb.
Deze middag nog wat gekeken naar de tennismatch en prachtig hoe Ivanovic heeft gewonnen.Mooi, sierlijk en een lach om verliefd op te worden.Toch mis ik Henin en begrijp nog altijd niet goed waarom ze er de brui aan geeft.
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

Heb er ook twee gewoon de weg zien pakken net na de laatste controle, vind ik persoonlijk maar zielig.
Post Reply