Afzien gaat 2 keer zo goed als het in de bagger gebeurt!
Ik heb er zin in!
Tot morgen!
naast de autostrade in rillaar en boven aan de trapkes in tielt - wingeWicked_Uncle_Ernie wrote:Weet er iemand waar de bevooradingen zich bevinden?
Zou graag komen supporteren voor de mannen van Team Margi.
Goe bezig man thats the spirit!!makkie wrote:T'regent hier in Langdorp pijpenstelen nu (17:13). K'zit hier niet ver van parcours, heb eens gaan zien, en t'zal zeker ploeteren worden op bepaalde plaatsen. Houdt uw RR of mud-banden maar klaar.
T'is nie de moeite manne om af te komen van aan de zee-kanten. Bespaart u den trip.
Voor degenen die zich nog kunnen bedenken, nie afkomen mannen, t'is nie te doen!
Pakt gij uwe mudbike maar,ik zal wel met uwe epic rijden.forza_inja wrote:regen of niet, ik kom zeker af. Ben enkel nog aan 't twijfelen of ik den epic of den hilset modderfiets ga nemen. Al weet ik niet of het daar echt te doen is om 85 km met vaste vork te rijden. Ik ben de luxe van nen epic gewoon natuurlijk
.
Als ik het goed begrijp kan ik dus zonder drinken starten en aan de bevoorradingen telkens een andere bus krijgen/wisselen?
Tot morgen dan.
Post by alainvwbike »
Parcours is dik 80 km lang en gij bent is gaan zien!!??Verrekijker gebruikt???Ik kan me na dat tekstje van u ni voorstellen dat gij er mee uwe bike bent doorgereden.makkie wrote:T'regent hier in Langdorp pijpenstelen nu (17:13). K'zit hier niet ver van parcours, heb eens gaan zien, en t'zal zeker ploeteren worden op bepaalde plaatsen. Houdt uw RR of mud-banden maar klaar.
T'is nie de moeite manne om af te komen van aan de zee-kanten. Bespaart u den trip.
Voor degenen die zich nog kunnen bedenken, nie afkomen mannen, t'is nie te doen!
Post by bert bibber »