8ste Hagelandse Chrono op Zaterdag 7 juni 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Ach mannen, die regen maakt de tocht morgen nog een beetje meer heroïsch!
Afzien gaat 2 keer zo goed als het in de bagger gebeurt! :-D
Ik heb er zin in!
Tot morgen!
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Wicked_Uncle_Ernie wrote:Weet er iemand waar de bevooradingen zich bevinden?
Zou graag komen supporteren voor de mannen van Team Margi. :-D
naast de autostrade in rillaar en boven aan de trapkes in tielt - winge
Last edited by jerre1 on Fri 06 Jun 2008 20:45, edited 1 time in total.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Straf dat er in dit kleine landje zo'n verschil in weer kan zijn, #-o hier in het noorden van Limburg is vandaag nog gene druppel gevallen. 8)
synbor
Mountainbiker

Post by synbor »

Hier weer gedruppel :roll: Full NN morgen,en nu filmke zien "Cloverfield" :-D Veel succes iedereen morgen
swakke
Mountainbiker

Post by swakke »

makkie wrote:T'regent hier in Langdorp pijpenstelen nu (17:13). K'zit hier niet ver van parcours, heb eens gaan zien, en t'zal zeker ploeteren worden op bepaalde plaatsen. Houdt uw RR of mud-banden maar klaar.
T'is nie de moeite manne om af te komen van aan de zee-kanten. Bespaart u den trip.
Voor degenen die zich nog kunnen bedenken, nie afkomen mannen, t'is nie te doen!
Goe bezig man thats the spirit!!

Net terug van de afpijling en ok tis nat maar zeker geen modder waar ge niet door kunt alles is goed berijdbaar
Ik reed met de goei ouwe skinny jimmy's en nergens last gehad!
Dus ik zou zeggen kom maar zeker af of ge hebt de mooiste rit van uw leven gemist!!
Madeiros
Mountainbiker

Post by Madeiros »

forza_inja wrote:regen of niet, ik kom zeker af. Ben enkel nog aan 't twijfelen of ik den epic of den hilset modderfiets ga nemen. Al weet ik niet of het daar echt te doen is om 85 km met vaste vork te rijden :-k . Ik ben de luxe van nen epic gewoon natuurlijk :wink: .

Als ik het goed begrijp kan ik dus zonder drinken starten en aan de bevoorradingen telkens een andere bus krijgen/wisselen?

Tot morgen dan.
Pakt gij uwe mudbike maar,ik zal wel met uwe epic rijden. :lol: :lol:
alainvwbike
Mountainbiker

Post by alainvwbike »

makkie wrote:T'regent hier in Langdorp pijpenstelen nu (17:13). K'zit hier niet ver van parcours, heb eens gaan zien, en t'zal zeker ploeteren worden op bepaalde plaatsen. Houdt uw RR of mud-banden maar klaar.
T'is nie de moeite manne om af te komen van aan de zee-kanten. Bespaart u den trip.
Voor degenen die zich nog kunnen bedenken, nie afkomen mannen, t'is nie te doen!
Parcours is dik 80 km lang en gij bent is gaan zien!!??Verrekijker gebruikt???Ik kan me na dat tekstje van u ni voorstellen dat gij er mee uwe bike bent doorgereden.
Heb tijdens en na de regenbui nog aan't afpijlen geweest, water liep van Hagelandse heuvels naar beneden maar op die 20 km die ik gedaan heb nergens in de problemen gekomen (met RR 2.25 tubeless).

Ben dit jaar (en jaren ervoor wist dus wat te verwachten)naar Zottegem geweest voor Flanderscup XC .Daar moest op een toer van 5 km "enkele" keren gelopen worden wegens geen doorkomen aan door plakkende mud.
Maar dat hoort er nu éénmaal bij denk ik dan maar!!
Ben naar Oostende geweest voor strandrace,deze werd ingekort door noodweer (storm op zee),zal er ook wel bijhoren zeker!
Enkele maanden later Knokke,slechts 1 toer ipv 2,opnieuw storm op zee!
Ook dat nemen we erbij zeker.En volgend jaar doe ik ze weer allemaal opnieuw ... want om het op zijn Iegeniaans te zeggen "I baaik it,I like it"

Dus voor degene die hun bike en ledemate ne keer willen laten afzien op een toch wel uitdagend parcours zou ik zeggen het loont wel de moeite om af te komen!!!Wij zullen alvast onze beste beentjes voorzetten om het jullie zo bike(aan)genaam mogelijk te maken.
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

god verd....
nu regend het nog steeds ](*,) ](*,)
zal straks eens mijn boele pakken en tot daar gaan zien
spatbordjes monteren !!!
Last edited by bert bibber on Sat 07 Jun 2008 08:44, edited 1 time in total.
Xes
Mountainbiker

Post by Xes »

Heerlijk weertje om te gaan biken :-)
Zal sebiet is op men vlo springe en naar ginder rijde se (kwestie van opwarming) en dan hop hop hop voor het goud dit jaar !

greetz en veel plezier iedereen
dankers
Mountainbiker

Post by dankers »

Ik heb er anders ook wel zin in!! de regen houd mij ni tegen!!! :bounce:
veel succes iedereen!!

grtz..
Post Reply