tune speedneedle

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
bruur
Mountainbiker

tune speedneedle

Post by bruur »

Heeft er iemand ervaringen met een tune speedneedle , overweeg om me er een te kopen . Zit nog met een paar vragen , hoe is het comfort tov mijn slr die ik nu heb en wat is de levensduur van zo'n zadel en blijft het wit ook echt wit .
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Ik vind mijn SLR veel comfortabeler dan de Speedneedle. En dat was dan nog op mijn koersfiets... Ik mag er niet aan denken dat ik met een Speedneedle op mijn MTB zou rijden. Maar zoals al ontelbare keren gezegd: een zadel is heel persoonlijk!
stef j.
Mountainbiker

Post by stef j. »

Is idd heel persoonlijk!

Ik vind de speedneedle op mijn mtb veel beter zitten dan de slr op mijn racefiets ;-)
bruur
Mountainbiker

Post by bruur »

Heb een slr op de racefiets staan , de zadel op de bike is aan vervanging toe . Ofwel gaat de slr op de bike en de speedneedle op de racefiets of er komt gewoon een slr op de twee fietsen .
ooSoo
Mountainbiker

Post by ooSoo »

Ik zit veel beter op de speedneedle dan op een slr of speci toupé , das ieder zijn eigen gevoel é !

Ik kan gemakkelijk 5u op een speedneedle rijden zonder problemen
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Idem hier, 14 dagen geleden 89km, gisteren 98km, zitten op de Speedneedle is comfortabeler dan op mijn vroegere Bontrager sofa.
Ik verschuif veel op een zadel.
De Speedn. is op dat vlak de goede mix voor mij, carbon voor makkelijk schuiven en toch wat leder om niet op een glijbaan te hoeven zitten.
Volledig lederen zadels geven meer weerstand en op den duur irritatie.
Op die lange afstanden krijg ik met een ander probleempje te maken.
De zijkanten van de carbonschaal of mss de kevlarbescherming van de zadelrails schuren blijkbaar met als resultaat 2 rode strepen op mijn vel links en rechts.
Rij altijd met een Mountainbike tenuebroek, redelijk goede zeem imo...
Iemand dit ook al ondervonden?
foto:
Image
Image
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Heb de zoek funktie gebuikt en denk dat ik voor een speedneedle ga , rij nu op een slr xc en die scheurt men zemen en voor een stuk door die kevlar versteviging .Nog enkele vragen weeg 85 kg gaat dit en men zadelpen is een kcnc ? Weet iemand nog een goede schop of lbs met een deftige prijs ?
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

malmedy wrote:Heb de zoek funktie gebuikt en denk dat ik voor een speedneedle ga , rij nu op een slr xc en die scheurt men zemen en voor een stuk door die kevlar versteviging .Nog enkele vragen weeg 85 kg gaat dit en men zadelpen is een kcnc ? Weet iemand nog een goede schop of lbs met een deftige prijs ?
Goh, ik heb deze al een paar keer getest, en kvond em nie slecht
Image
:-D 8)

sorry die open doelkans kon ik nie laten liggen
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

:off:

Das e goeie :lol:
Ma kmoet mij ook nog e goe zadelke vinden :(
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

het wit leer word na verloop van tijd bruin achtig en ik heb ook rode strepen langs de binnenkant van mijn lies , da is u zeemvel dat schuurd
Post Reply