en t' word stof happen
8ste Hagelandse Chrono op Zaterdag 7 juni 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
De zanderige bodem in het Hageland zal nog altijd beter zijn dan die modder in de Vlaamse Ardennen of Polders.Strikybart wrote:Een echt mountainbiker zegt dit niet!!makkie wrote:T'regent hier in Langdorp pijpenstelen nu (17:13). K'zit hier niet ver van parcours, heb eens gaan zien, en t'zal zeker ploeteren worden op bepaalde plaatsen. Houdt uw RR of mud-banden maar klaar.
T'is nie de moeite manne om af te komen van aan de zee-kanten. Bespaart u den trip.
Voor degenen die zich nog kunnen bedenken, nie afkomen mannen, t'is nie te doen!![]()
![]()
Ik train elk jaar naar deze chrono toe, dan ga ik me nie laten ontmoedigen door een parkoer da wa nat ligt hoor!
Het kuiswerk en de eventuele extra kosten aan het materiaal wil ik er van die ene keer wel bijnemen hoor.
Grtz
En als dat microklimaat van het Hageland zich hopelijk van zijn mooiste kant zal laten zien, dan zal het wellicht nog een leuk tochtje worden.
Ben van gedacht verandertroger wrote:Allee,ik zal ook wat de prof uithangen maar bij mij gaat het niet om de banden maar met welke fiets.
Rocky mountain Element 70 2008?
Seven sola?
Eddy Merckx race scandium?
Rocky Mountain:regio toer
Seven:Hagelandse chrono
Eddy Merckx: Ludo Dierckx classic
Morgenvroeg valt de beslissing hoe ik uit men bed stap
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
morgen rond de 20 graden met kans op een bui .
laten we hopen dat de bui weg blijft
vertrek lek altijd met nn en rr (heb geen andere banden).
laten we hopen dat de bui weg blijft
vertrek lek altijd met nn en rr (heb geen andere banden).
- Wicked_Uncle_Ernie
- Mountainbiker
Post by Wicked_Uncle_Ernie »
Weet er iemand waar de bevooradingen zich bevinden?
Zou graag komen supporteren voor de mannen van Team Margi.
Zou graag komen supporteren voor de mannen van Team Margi.