07/06/2008 Regiotour Oost Vlaanderen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
WouterDM
Mountainbiker

Post by WouterDM »

Waar was die goeie website alweer die de regenkans voor morgen per gemeente aantoont?
(ja sorry, ben een watje :-? )
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Frog 075 wrote:Grenzen verleggen mietje :lol: :lol: Heb ook niet kunnen rijden deze week en de keel protesteert ook :cry:
Maar plooien? :-?
Allez, we zullen hem samen uitrijden en mekaar wat motiveren en pushen :wink:
De kans is klein dat ik jullie tegenkom, want ik start in Nederhasselt... En ook al geeft ik petrol, jullie inhalen lukt nooit. Er zit denk ik een kleine 50 km tussen ons... :wink:
Frog 075
Mountainbiker

Post by Frog 075 »

Herder Steven wrote:
Frog 075 wrote:Grenzen verleggen mietje :lol: :lol: Heb ook niet kunnen rijden deze week en de keel protesteert ook :cry:
Maar plooien? :-?
Allez, we zullen hem samen uitrijden en mekaar wat motiveren en pushen :wink:
De kans is klein dat ik jullie tegenkom, want ik start in Nederhasselt... En ook al geeft ik petrol, jullie inhalen lukt nooit. Er zit denk ik een kleine 50 km tussen ons... :wink:
Dzju #-o
Herder Pete
Mountainbiker

Post by Herder Pete »

't is nu nog aan't regenen, kortom dit wordt slijk fretten à volonté :cry:

Veel sterkte aan alle deelnemers en hopelijk is het morgen droog [-o<

Weet iemand hoeveel bevoorradingen er zijn op de 70km ?
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Hen al twee weken geen tijd meer gehad om te fietsen wegens full-time bezig met het zoeken naar een appartement.
't Zal morgen afzien worden op de 100 km
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Voila, de modderbanden liggen er op... Hopelijk blijft het hier niet de ganse nacht regenen...
Het enige wat ik nu nog hoop is dat het morgen niet regent bij de start en dat het overdag een beke droog blijft... #-o
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

Zwemvliezen liggen klaar :lol: :lol:
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hoi,

voila, hier liggen de modderbanden er ook al op. Heb wel
vooraan NN en achteraan RR liggen. Vrees wel dat ik m'n
bike voor niks gepoetst heb want met al de regen van de laatste
twee dagen....

Wij (Frimoetje, Witje en ikke) vertrekken rond 8 uur in zottegem.

Nu een vraagje, krijgen we dan eerst het zwaarste stuk te verwerken op de 130 km??? Aja, aangezien we richting Geraardsbergen trekken.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Bij mij liggen de Tiger Claws erop. De Dales blijven op stal staan, de GT Zaskar mag nog es buiten. En de fietsmakkers weten wat dat betekent: baggeren!!!!!!! #-o

En zeggen dat ik begin van de week er nog aan dacht om RR's of mn Black Panthers erop te gooien... Dwaze gedachte. :roll:
Steven vd Eynde
Mountainbiker

Barbeque wrote:Nu een vraagje, krijgen we dan eerst het zwaarste stuk te verwerken op de 130 km??? Aja, aangezien we richting Geraardsbergen trekken.
Goed geraden. Na Geraardsbergen is het in feite lichtgolvend terrein. Misschien dat de mud voor wat lastigheid gaat zorgen... :-? :roll:
Post Reply