7/6/2008 - Dikkebus

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

[quote="Maartend"]Is dit de moeite van 300 km met de auto waard?[/quote]

Als ge nog even binnenspringt bij Lou wel anders is het zonde van de verdane diesel/benzine.

3 uur in de wagen om ocharme 3 uur te biken is zowieso niet verantwoord tenzij je de tocht 2 of 3 maal doet
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

berendrieske wrote:
Maartend wrote:Is dit de moeite van 300 km met de auto waard?
Als ge nog even binnenspringt bij Lou wel anders is het zonde van de verdane diesel/benzine.

3 uur in de wagen om ocharme 3 uur te biken is zowieso niet verantwoord tenzij je de tocht 2 of 3 maal doet
Ikzelf ben van de streek, maar ik denk toch niet dat er heel veel zullen zijn op de 60 met een gemiddelde van boven de 20 om dit in 3u af te haspelen. Je hebt ook nog 3 bevoorradingen hé, tenzij je doorvlamt natuurlijk.
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

Als het weer een beetje mee zit komen we af voor de 60 km te fietsen!
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

Nog enkele dagen en er zal een FENOMEEN z'n intrede doen in het MTB wereldje, wat gij ervan terecht zal brengen weet ik niet maar het was een topper in de zwemsport , verdere info volgt =P~
Maartend
Mountainbiker

Post by Maartend »

berendrieske wrote:Nog enkele dagen en er zal een FENOMEEN z'n intrede doen in het MTB wereldje, wat gij ervan terecht zal brengen weet ik niet maar het was een topper in de zwemsport , verdere info volgt =P~
Naturistisch MTB'en? :drunk:
oxirane
Mountainbiker

Post by oxirane »

@barrie

Wij zullen in Dikkebus arriveren om 8.30 en we zullen dan om 8.45 vertrekken voe de 60 km.
Ba®rie
Kerstman

Post by Ba®rie »

oxirane wrote:@barrie

Wij zullen in Dikkebus arriveren om 8.30 en we zullen dan om 8.45 vertrekken voe de 60 km.
Ik vertrek om 8 uur, misschien steek je mij wel voorbij zoals in Ichtegem :-) .
Mumpo
Mountainbiker

Post by Mumpo »

Als ik vroeg genoeg uit mijn bed geraak kom ik morgen ook af om rond 8u-8u30 te vertrekken, want kmoet nog weg net na de middag.

grtz
kasperke
Mountainbiker

Post by kasperke »

beste mountainbikers

gezien de weersomstandigheden zijn wij genoodzaakt om het parcours enigszins te wijzigen omdat wij ervan uitgaan dat alle onverharde wegen steeds berijdbaar moeten zijn
daarom zijn de waterdreef en enkele onverharde stukken in het heuvelland eruit gelaten en zal er aldus wat meer ' bane ' inzitten
niettegenstaande het slechte weer zult u ongetwijfeld toch kunnen genieten van de west-vlaamse heuvels, de vergezichten in het heuvelland en de prachtige omgeveving van de cats - en de kemmelberg
kasperke
Mountainbiker

Post by kasperke »

Tubeken wrote:Vandaag met de koersfiets de Kemmel gaan beklimmen, witte pijlen tegengekomen. Zijn t er van deze toertocht?
neen

de pijlen van de toertocht zijn rood met gele punt met de vermelding ' dikkebus '
Post Reply