8ste Hagelandse Chrono op Zaterdag 7 juni 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
makkie
Mountainbiker

Post by makkie »

T'regent hier in Langdorp pijpenstelen nu (17:13). K'zit hier niet ver van parcours, heb eens gaan zien, en t'zal zeker ploeteren worden op bepaalde plaatsen. Houdt uw RR of mud-banden maar klaar.
T'is nie de moeite manne om af te komen van aan de zee-kanten. Bespaart u den trip.
Voor degenen die zich nog kunnen bedenken, nie afkomen mannen, t'is nie te doen!
dankers
Mountainbiker

Post by dankers »

Ik ga sebiet is zien naar verschillende passages en ik zal weten te zeggen hoe het erbij ligt..

grtz..
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

makkie wrote:T'regent hier in Langdorp pijpenstelen nu (17:13). K'zit hier niet ver van parcours, heb eens gaan zien, en t'zal zeker ploeteren worden op bepaalde plaatsen. Houdt uw RR of mud-banden maar klaar.
T'is nie de moeite manne om af te komen van aan de zee-kanten. Bespaart u den trip.
Voor degenen die zich nog kunnen bedenken, nie afkomen mannen, t'is nie te doen!
Een echt mountainbiker zegt dit niet!! [-X [-X
Ik train elk jaar naar deze chrono toe, dan ga ik me nie laten ontmoedigen door een parkoer da wa nat ligt hoor!
Het kuiswerk en de eventuele extra kosten aan het materiaal wil ik er van die ene keer wel bijnemen hoor.

Grtz
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

ook naar toegeleefd, vorig jaar vond ik het schitterend,
t'zal dit jaar niet anders zijn. Helemaal vanuit de westvlaanders
staan we morgen rond 11 uur aan de start. De koerskonijntjes
voorlaten hé. Gaan we die parking opgeraken?
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

regen of niet, ik kom zeker af. Ben enkel nog aan 't twijfelen of ik den epic of den hilset modderfiets ga nemen. Al weet ik niet of het daar echt te doen is om 85 km met vaste vork te rijden :-k . Ik ben de luxe van nen epic gewoon natuurlijk :wink: .

Als ik het goed begrijp kan ik dus zonder drinken starten en aan de bevoorradingen telkens een andere bus krijgen/wisselen?

Tot morgen dan.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Hemd wrote:aha...vuurdoopje....succes...
morgen ook met iets nieuws aan de start...titusje(eerste fully)...ben benieuwd...al een kleine rit gedaan en het voelt zeer goed aan.
Dude, ge hebt meel. (in uwe kop ook, maar in je mailbox ook wat!)
synbor
Mountainbiker

Post by synbor »

Wordt NN vanachter en RR voor,gewaagt maar ingegeven door iemand van de organisatie.Heel veel nattigheid gevallen hier vandaag.

P.S:mijne maat zit met ne jetlag en kan niet starten,is wel ingeschreven aan 10eu,misschien iemand om zijn plaats in te nemen?Als dat toelaatbaar is he.
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

vraagje off topic... Krijgen jullie nog bericht via mail dat er iemand geantwoord heeft op een topic? Ik blijkbaar niet meer...
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Allee,ik zal ook wat de prof uithangen maar bij mij gaat het niet om de banden maar met welke fiets.

Rocky mountain Element 70 2008?

Seven sola?

Eddy Merckx race scandium?
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

:lol:

Ik zou morgen naar dat vijverparkoers rijden waar het te doen is en bij de drinkbuskeswissel u 2 andere fietsen deponeren, zodat as ge daarkomt gewoon van fiets wisselt ipv drinkbus. Dan ebde met alle 3 gereden !

@ El perro diablo : meel terug. (via email, + bij mij zit er tenminste nog iets in menne kop)
Post Reply