8ste Hagelandse Chrono op Zaterdag 7 juni 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
blades
Mountainbiker

Post by blades »

Hemd wrote:
en aankomen met ne nieuwe velo die 120K op de meter staan heeft.
kheb em niet ?
Dat ik vertrek met een nieuwe fiets.
Turner Flux
Verleden week klaar, deze week ingereden, morgen aan de start in Langdorp. Fiets voelt goed aan, maar tis nog gene zetel.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

aha...vuurdoopje....succes...
morgen ook met iets nieuws aan de start...titusje(eerste fully)...ben benieuwd...al een kleine rit gedaan en het voelt zeer goed aan.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

[quote="LuckyIron"][quote="Dingo"]Ik doe dat ook, gewoon een setje goede banden en rijden tot ze versleten zijn.
Morgen ga ik zeker niet de snelste zijn. Ik vrees zelfs dat ik als laatste over de streep ga rijden.[/quote]

troost u, niemand van de mensen die hier aan het twijfelen zijn over de bandjes, gaat winnen. :P[/quote]
dus dan maak ik kans....met mijn zwarte banden met noppen: hopelijk is het de juiste keuze :wink: [-o<

ps; ik wissel NOOIT van banden...zomer/winter/kempen/ardennen/alpen allemaal dezelfde rubbertjes
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

blades wrote:
Hemd wrote:
en aankomen met ne nieuwe velo die 120K op de meter staan heeft.
kheb em niet ?
Dat ik vertrek met een nieuwe fiets.
Turner Flux
Verleden week klaar, deze week ingereden, morgen aan de start in Langdorp. Fiets voelt goed aan, maar tis nog gene zetel.
ik heb de mijne morgen juist 2 weken en heb er enkel testelt nog maar mee gereden verleden week en een paar trainingsritjes.Ik heb hem juist klaar gezet voor morgen se.Alles gesmeerd en nog is grondig nagekeken,
schoenen gepoetst,kleren en eten klaar gelegd, helmke opgeblonken.En sebiet nog een goe warm bad voor de beentjes los tegooien en dan twee goei filmkes straks(jurrasic park en alien 3) zien, en hop slapen gaan dan is het rap morgen EN DAN ONS AMUSEREN EN AFZIEN :lol:

mijn banden keuze: zwarte rubber :lol:
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

scottbikerke wrote:
ik heb de mijne morgen juist 2 weken en heb er enkel testelt nog maar mee gereden verleden week en een paar trainingsritjes.Ik heb hem juist klaar gezet voor morgen se.Alles gesmeerd en nog is grondig nagekeken,
schoenen gepoetst,kleren en eten klaar gelegd, helmke opgeblonken.En sebiet nog een goe warm bad voor de beentjes los tegooien en dan twee goei filmkes straks(jurrasic park en alien 3) zien, en hop slapen gaan dan is het rap morgen EN DAN ONS AMUSEREN EN AFZIEN :lol:

zie maar daj geen nachtmerries hebt :-D
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

@fré c :c.w.-collega snelle luc komt ook af met zijn nieuw"spel"! #-o
Zijn oude mb-lol is verkocht,dus hij zit wat beter bij kas denk ik? :lol:
Hij ging wel heel vroeg vertrekken,op vrijdagavond al,maar of dat al met de fiets is voor die 80 km,weet ik niet? :lol:
Marnix kwam normaal niet tenzij hij mag starten met de voorinschrijving van vorig jaar die niet terugbetaald werd? #-o
En ik zal nog zien hoe de wind zit en waar het zonneke schijnt! 8)
Als ik kom is het voor den "toerist"uit te hangen en te genieten van de streek!
Bandenkeuze:best mt-banden en geen beachbanden,"snelle"Luc rijdt altijd met"zomerbanden"want het ligt daar altijd
supergoed berijdbaar,zegt hij? #-o [-X
@zotte marre:zal misschien nog contact opnemen om te samen te rijden!
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

G-love wrote:
scottbikerke wrote:

zie maar daj geen nachtmerries hebt :-D
ja das waar, ik zal maar niet zien dan :lol:
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

Zotte Marre wrote:Hebben de organisatoren al een nieuwe staat van het parcours? Na de liters water van gisteren. Ik moet mijn banden eventueel nog veranderen, dus nog een paar uur voor het te laat is, hehe.

Wij horen het allemaal graag, al gaat dat misschien niets aan mijn bandenkeuze veranderen, maar soit...
tis weer aan het regenen !! #-o
ik leg NN op
En ik hoop enkel mijn tijd te kunnen verbeteren van vorig jaar onder de 4 uur en bij de eerste honderd ben ik toch niet
stiffmeister
Mountainbiker

Post by stiffmeister »

Ik rij voor en achter met michelin dry 2, zo leer ne mens nog een beetje sturen ook.
Nr 11
Mountainbiker

Post by Nr 11 »

zo te zien ga ik morgen niet rijden maar met een stand met banden staan dan kan ik iets meer eten dan een spagetti :lol:
ik start zoals altijd met mijn mountainkings 2.2 met notubes vloeistof een heel weinig druk er zitten veel wortels in het parcour
Post Reply