07/06/2008 Regiotour Oost Vlaanderen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Pétard wrote:maak jullie allemaal toch zo geen zorgen,
hoe vettiger, hoe prettiger :lol:

we moeten content zijn, nu zal ie even zwaar zijn als de herder marathon!
tot morgen
TE vettig moet het ook nie zijn zenne, tot zolang we kunnen blijven rijden ben ik al content.
Ik hoop het meeste op een droge start of beter een droge dag.

Massini 8)
Buffalo mtb
Mountainbiker

Post by Buffalo mtb »

Dom vraagje misschien, maar weet er iemand hoelang de 100km en 130km samen rijden als je in St Lievens houtem vertrekt? Is omdat ik niet wijs raak uit plannetje.

Ik zou de 130km rijden maar 4 mannen waar ik samen mee zou rijden gaan voor de 100km, en zou willen weten of het de moeite is om samen te vertrekken?

Thx
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Buffalo mtb wrote:Dom vraagje misschien, maar weet er iemand hoelang de 100km en 130km samen rijden als je in St Lievens houtem vertrekt? Is omdat ik niet wijs raak uit plannetje.

Ik zou de 130km rijden maar 4 mannen waar ik samen mee zou rijden gaan voor de 100km, en zou willen weten of het de moeite is om samen te vertrekken?

Thx
Al na de eerste bevoorrading (Zottegem) is er een splitsing 100/130. De 130 doet een extra lus in Zottegem, terwijl de 100 richting 'De Muur' rijden.
Zwisse
Mountainbiker

Post by Zwisse »

Dit zouden volgens het planneke de afstanden tss de bevoorradingen moeten zijn voor de 100 km (start in Zottegem)
18.24km 18.24km Geraardsbergen
36.28km 18.03km Nederhasselt
48.73km 12.45km Denderhoutem - Haaltert
71.55km 22.82km Erpe-Mere
85.92km 14.37km Sint Lievens Houtem
94.23km 8.31km Zottegem
trekske8500
Mountainbiker

7 bevoorradingen 130km, start Zottegem

Post by trekske8500 »

15 St-Goriks Oudenhove
45 Geraardsbergen
63 Nederhasselt
75 Haaltert-Denderhoutem
98 Bambrugge, Erpe-Mere
112 St-Lievens-Houtem
121 Zottegem

Eén drinkbus zal volstaan.
Modderbanden een must, met al die regen.

Reeds in 2006 & 2007 dit gereden; wel oppassen op kerkwegels (in 2006 rib gebroken; moest kiezen, in prikkeldraad of tegen paal die ik nog enigzins heb kunnen vastgrijpen), en op/in sommige modderstroken.

Start rond 08.00 uur.
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Hier in brakel al hele dag regen , wa een strontweer #-o #-o .Hopen op goed weer morgen [-o< [-o< De grond daar kennende man man tzal blijven plakken ze #-o #-o #-o
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

kadeetje wrote:Hier in brakel al hele dag regen , wa een strontweer #-o #-o .Hopen op goed weer morgen [-o< [-o< De grond daar kennende man man tzal blijven plakken ze #-o #-o #-o
Yep, en rond de Berendries lag het dit weekend op de kasseitjes al vettig. De rest was perfect te doen. Maar nu zal het één en ander zijn...

Bij mij stond de 130 km op het programma, maar heb gans de week lopen sukkelen met een kou op mn bovenste luchtwegen (leve de airco...) en daarom de voorbij week niet echt spectaculair veel gereden...
Vandaar de 100 km, net zoals de voorbije paar jaar.
Frog 075
Mountainbiker

Post by Frog 075 »

Herder Steven wrote:
kadeetje wrote:Hier in brakel al hele dag regen , wa een strontweer #-o #-o .Hopen op goed weer morgen [-o< [-o< De grond daar kennende man man tzal blijven plakken ze #-o #-o #-o
Yep, en rond de Berendries lag het dit weekend op de kasseitjes al vettig. De rest was perfect te doen. Maar nu zal het één en ander zijn...

Bij mij stond de 130 km op het programma, maar heb gans de week lopen sukkelen met een kou op mn bovenste luchtwegen (leve de airco...) en daarom de voorbij week niet echt spectaculair veel gereden...
Vandaar de 100 km, net zoals de voorbije paar jaar.
Grenzen verleggen mietje :lol: :lol: Heb ook niet kunnen rijden deze week en de keel protesteert ook :cry:
Maar plooien? :-?
Allez, we zullen hem samen uitrijden en mekaar wat motiveren en pushen :wink:
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Herder steven ik vertrek rond 7 45 uur, ik heb de pijlkes nog niet aan herder pollie gegeven [-X [-X [-X [-X [-X vanwege de leffe ge weet wel he :drunk: :drunk: :drunk: . Zal ze aan u geven ok :wink: :wink: :wink: :wink: , Ik zal een pijlke aan mijn rugzakje hangen hahahahaha zo herken je mij =D> =D> =D> =D> :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :drunk: :drunk: :drunk:
Last edited by kadeetje on Fri 06 Jun 2008 19:48, edited 1 time in total.
sensaboy
Mountainbiker

Post by sensaboy »

ik maar 1 uurke gereden van de week :-) maja afzien hoort erbij en ja het zal modder vreten worden en toch leg ik geen winterbanden op ga ze wel iets platter zette :-D heb hutchinson python ligge
Post Reply