07/06/2008 Oostakker

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Maartend
Mountainbiker

Post by Maartend »

Net weer begonnen na een jaar stilstand. 65km is dus perfect om het te proberen. En op redelijke rij-afstand.
Dobbie
Mountainbiker

Post by Dobbie »

Filip287 wrote:Zijn er douches en bikewash ter plaatse? Graag wat meer info.

Ik zou wel willen komen maar met dit weer zou ik me toch graag kunnen douchen achteraf.
Ja,er zijn douches,bikewash,ruime parking en een apres bike aanwezig.
Filip287
Mountainbiker

Post by Filip287 »

Ik kom morgen af.
Maartend
Mountainbiker

Post by Maartend »

Vandaag gereden. Ivm conditie en tijd wilde ik de 40 doen. Ergens in het begin al fout gereden, kwam ik weer bij de start uit. Daarna gaan rijden, erg veel verhard, maar niet vreemd voor deze streek. En maar blijven fietsen. Weer ergens verkeerd. Uiteindelijk 60 km gereden ipv 40. Trok het wel goed. Ik was echter niet de enige die behoorlijk wat meer km. op de teller had staan. Aan de andere kant niet erg, want nu weet ik dat het beter met mijn conditie is gesteld dan ik dacht.

Pro
- Alles uit de streek gehaald dat erin zit
- De bevoorrading waar ook de ketting werd schoongemaakt
- Duidelijke bepijling
- Niet te ver uit de buurt (40 km van mijn huis)
- De kleine smalle doorgangetjes
- Afstand goed verwerkt
- Volgende keer dus weer

Contra
- Veel verhard
- Er moet iets mis zitten in de bepijling
- BLUBBER
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Vond het een mooi ritje met de vele veldwegels,single tracks,het boske van Laarne lag zwaar eveneens achter de bevoorrading, het eerste slagske waren er 2 grote plassen enigste mogelijkheid er door ploeteren :P ,dan dienen tak nog over de route 8-[ al bijal ze hebben veel uit de streek gehaald,juist een min punt was de bepijling zeer ondermaats [-X verschijdene keren misreden gingen voor de 45km uit eindelijk 55 km kon mij nu wel niet geven ,douche's waren prima normaal mogen ze mij hier nog verwachten
greetz
Bremsterke
Mountainbiker

oostakker

Post by Bremsterke »

ben eens benieuwd... als het vlammen wordt is het wel de moeite, maandag nog blosoparcours gedaan in oudenaarde met koppenberg dus nu zal et wel snel gaan vermoed ik? ik ga ook voor de eerste keer in men leven het max aantal km's rijden...
den mountenbiker
Mountainbiker

06/07/09 Oostakker

Kom hier sebiet aanzetten voor de 65 km :roll:
Bremsterke
Mountainbiker

Post by Bremsterke »

amai, snap niet hoe zeo'n commentaar kunnen geven op die van vorig jaar; 65 km gedaan plus twintig heen en terug; wegbewijzering vond ik dik in orde!!! kon moeilijk verkeerd rijden; wel twee keer de grond gezien, eerste keer bij het smalste stukje van het parcours waar een mens het in zijn hoofd haald eom zijn haag te scheren, boef de grond in; tweede valpartij was zachter en was int zand wegens gebrek aan ervaring!

blosoparcourtjes werden mooi afgewisseld door onebekende stukjes!!! aan de organisatoren bedankt en aan de knappe dame die haar mountainbike aan het inladen was, jammer dat ik je neit eerder tegenkwam en bedankt om de weg naar gent te tonen!!

;-)
den mountenbiker
Mountainbiker

Was een rit in grote lijnen gelijk vorig jaar ,de bepijling was stukken beter dan vorig jaar waar voor mijn dank =D> .Het parcour bestond uit lange stukken baan & de bruggen afwisselend met een beetje off road vooral de gekende stukken van de streek.Was een vlam tocht al hoewel het vechten was tegen de wind.Er was nog iemand gevallen ,helaas een sleutelbeen breuk spoedig herstel gewenst aan de biker.
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Tochtje viel mee, wel redelijk wat baan bij en de offroad meestal slechtlopende (putten, bulten en keien) wegels.
Wel speciaal dat de tegenwind heel de rit present was :P
Door de bruggen toch nog aan 151Hm geraakt op de 65km:lol:
Post Reply