07/06/2008 Oostakker
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vandaag gereden. Ivm conditie en tijd wilde ik de 40 doen. Ergens in het begin al fout gereden, kwam ik weer bij de start uit. Daarna gaan rijden, erg veel verhard, maar niet vreemd voor deze streek. En maar blijven fietsen. Weer ergens verkeerd. Uiteindelijk 60 km gereden ipv 40. Trok het wel goed. Ik was echter niet de enige die behoorlijk wat meer km. op de teller had staan. Aan de andere kant niet erg, want nu weet ik dat het beter met mijn conditie is gesteld dan ik dacht.
Pro
- Alles uit de streek gehaald dat erin zit
- De bevoorrading waar ook de ketting werd schoongemaakt
- Duidelijke bepijling
- Niet te ver uit de buurt (40 km van mijn huis)
- De kleine smalle doorgangetjes
- Afstand goed verwerkt
- Volgende keer dus weer
Contra
- Veel verhard
- Er moet iets mis zitten in de bepijling
- BLUBBER
Pro
- Alles uit de streek gehaald dat erin zit
- De bevoorrading waar ook de ketting werd schoongemaakt
- Duidelijke bepijling
- Niet te ver uit de buurt (40 km van mijn huis)
- De kleine smalle doorgangetjes
- Afstand goed verwerkt
- Volgende keer dus weer
Contra
- Veel verhard
- Er moet iets mis zitten in de bepijling
- BLUBBER
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Vond het een mooi ritje met de vele veldwegels,single tracks,het boske van Laarne lag zwaar eveneens achter de bevoorrading, het eerste slagske waren er 2 grote plassen enigste mogelijkheid er door ploeteren
,dan dienen tak nog over de route
al bijal ze hebben veel uit de streek gehaald,juist een min punt was de bepijling zeer ondermaats
verschijdene keren misreden gingen voor de 45km uit eindelijk 55 km kon mij nu wel niet geven ,douche's waren prima normaal mogen ze mij hier nog verwachten
greetz
greetz
-
Bremsterke
- Mountainbiker
oostakker
Post by Bremsterke »
ben eens benieuwd... als het vlammen wordt is het wel de moeite, maandag nog blosoparcours gedaan in oudenaarde met koppenberg dus nu zal et wel snel gaan vermoed ik? ik ga ook voor de eerste keer in men leven het max aantal km's rijden...
- den mountenbiker
- Mountainbiker
-
Bremsterke
- Mountainbiker
Post by Bremsterke »
amai, snap niet hoe zeo'n commentaar kunnen geven op die van vorig jaar; 65 km gedaan plus twintig heen en terug; wegbewijzering vond ik dik in orde!!! kon moeilijk verkeerd rijden; wel twee keer de grond gezien, eerste keer bij het smalste stukje van het parcours waar een mens het in zijn hoofd haald eom zijn haag te scheren, boef de grond in; tweede valpartij was zachter en was int zand wegens gebrek aan ervaring!
blosoparcourtjes werden mooi afgewisseld door onebekende stukjes!!! aan de organisatoren bedankt en aan de knappe dame die haar mountainbike aan het inladen was, jammer dat ik je neit eerder tegenkwam en bedankt om de weg naar gent te tonen!!

blosoparcourtjes werden mooi afgewisseld door onebekende stukjes!!! aan de organisatoren bedankt en aan de knappe dame die haar mountainbike aan het inladen was, jammer dat ik je neit eerder tegenkwam en bedankt om de weg naar gent te tonen!!
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Was een rit in grote lijnen gelijk vorig jaar ,de bepijling was stukken beter dan vorig jaar waar voor mijn dank
.Het parcour bestond uit lange stukken baan & de bruggen afwisselend met een beetje off road vooral de gekende stukken van de streek.Was een vlam tocht al hoewel het vechten was tegen de wind.Er was nog iemand gevallen ,helaas een sleutelbeen breuk spoedig herstel gewenst aan de biker.